Chrono24 -nápověda a často kladené otázky

Chcete-li na své dotazy rychle najít odpovědi, uděláte nejlépe, když k tomu použijete naše textové vyhledávání. Alternativně také můžete kontaktovat přímo nás.

Hledání na Chrono24

Jak mohu hledat hodinky na Chrono24?
Hodinky odpovídající svým požadavkům najdete na Chrono24 pohodlně přes vyhledávací lištu. Stránka s výsledky vyhledávání navíc nabízí rozmanité možnosti filtrování.

Vyhledávací lišta
Vyhledávací lišta představuje ten nejsnadnější a nejrychlejší způsob hledání. Hledaný pojem se během zadávání pojmu automaticky doplňuje a kompletuje.

Stránka s výsledky vyhledávání
Stránka s výsledky vyhledávání nabízí různé možnosti filtrování. Filtrujte například dle výrobce, modelu, reference nebo dostupnosti. Seznam s výsledky vyhledávání lze kromě toho třídit dle relevantnosti, ceny nebo data vložení.

Kliknete-li na Uložit toto vyhledávání, můžete tím založit vyhledávací příkaz, abyste byli o nových nabídkách informováni formou e-mailu. Bude přitom automaticky uložen také Vámi zvolený filtr.
Jak mohu filtrovat výsledky vyhledávání dle jistých nabídek?
Po provedení hledání nějakého produktu přes vyhledávací lištu můžete výsledek vyhledávání dále omezit filtrem v seznamu výsledků. Filtrujte například dle výrobce, modelu, stavu nebo materiálu. Když kliknete na více, zobrazí se dodatečné filtrovací možnosti. Můžete přitom zvolit více hodnot pro jeden filtr najednou. Chcete-li potom filtr deaktivovat, postačí, když jednoduše odstraníte příslušný háček.

Třídění výsledků přizpůsobíte přes výběrové políčko na pravém horním okraji seznamu. Volit přitom můžete mezi cenou, datem vložení a relevantností. Standardní třídění můžete změnit v položce Nastavení ve své zóně myChrono24.

Koupě hodinek

Chci koupit určité hodinky. Jak mám postupovat?
Existují dva způsoby, jak koupit hodinky na Chrono24:

Obchod uskutečněný přes Chrono24:
U spousty nabídek si můžete hodinky objednat přímo přes Chrono24. Přitom poukážete peníze na svěřenecký účet, kde zůstanou bezpečně uloženy, dokud hodinky nedržíte v rukou. Tým Chrono24 je Vám kdykoli plně k dispozici a stará se o hladký průběh nákupu. Pro zakoupení hodinek přes Chrono24 klikněte na stránce nabídek na zelené tlačítko „Koupit“.

Další informace o obchodu uskutečněném přes Chrono24 naleznete zde:
Kontaktujte prodejce přímo:
Pokud prodejce nenabízí možnost uskutečnění obchodu přes Chrono24, měli byste jej kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře (tlačítko: „Kontaktovat prodejce“) nebo telefonicky. Přímo s prodejcem se pak dohodnete na podmínkách platby a přepravy.
Kdo je mým smluvním partnerem při koupi hodinek?
Vaším smluvním partnerem je ve všech případech příslušný obchodník nebo soukromý prodejce. Pokud jste se rozhodli pro realizaci přes Chrono24, zobrazí se Vám prodejní podmínky v průběhu procesu koupě. Pokud své hodinky budete kupovat přímo od obchodníka, všimněte si prosím příslušné VOP obchodníka.

Další informace o realizaci přes Chrono24 naleznete zde:
Na co musím dbát při koupi od soukromé osoby?
Když chcete kupovat od soukromého prodejce, je svěřenecký servis na Chrono24 tím nejbezpečnějším způsobem, jak realizovat platbu za hodinky. Své peníze přitom vložíte na vázaný účet, kde zůstanou bezpečně uloženy, dokud své hodinky neobdržíte do vlastních rukou. Tým společnosti Chrono24 vždy stojí na Vaší straně pro případ, že něco nefunguje tak, jak je sjednáno.

V případě, že soukromý prodejce neposkytuje svěřenecký servis na Chrono24, doporučujeme Vám osobní setkání na bezpečném místě. Osobní realizace v obchodních prostorách zavedeného obchodníka s hodinkami, který může ihned hodinky zkontrolovat, je v tomto ohledu nejbezpečnějším způsobem. Možnými alternativami jsou platba přes PayPal nebo použití externího svěřeneckého servisu. Upozorňujeme, že pouze ty soukromé prodejce, kteří nabízejí svěřenecký servis na Chrono24, můžeme opravdu zkontrolovat. Důkladně zkontrolujte nabídku a podmínky ještě předtím, než hodinky od soukromého prodejce koupíte.
Jak přesně a podrobně probíhá koupě?
Existují dva způsoby, jak koupit hodinky na Chrono24:

Obchod uskutečněný přes Chrono24:
U spousty nabídek si můžete hodinky objednat přímo přes Chrono24. Přitom poukážete peníze na svěřenecký účet, kde zůstanou bezpečně uloženy, dokud hodinky nedržíte v rukou. Tým Chrono24 je Vám kdykoli plně k dispozici a stará se o hladký průběh nákupu. Pro zakoupení hodinek přes Chrono24 klikněte na stránce nabídek na zelené tlačítko „Koupit“.

Další informace o obchodu uskutečněném přes Chrono24 naleznete zde:
Kontaktujte prodejce přímo:
Pokud prodejce nenabízí možnost uskutečnění obchodu přes Chrono24, měl(a) byste jej kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře (tlačítko: „Kontaktovat prodejce“) nebo telefonicky. Přímo s prodejcem se pak dohodnete na podmínkách platby a přepravy.

Vezměte na vědomí: Smluvním partnerem je vždy daný prodejce.
Jak kontaktuji prodejce hodinek?
V případě nabídky, kterou lze vyřídit přes Chrono24, můžete zboží objednat pomocí zeleného tlačítka „Koupit“. Pomocí tlačítka „Kontaktovat prodejce“ můžete prodejci položit obecné dotazy týkající se nabídky.

U všech ostatních nabídek kontaktujte prodejce pomocí tlačítka „Kontaktovat prodejce“.

Prodejce obdrží Vaši zprávu e-mailem. Nemáme žádné informace o tom, kdy si zprávu přečte nebo na ni odpoví. V případě, že prodejce uvedl své telefonní číslo, můžete jej kontaktovat také telefonicky. Telefonní číslo se Vám zobrazí na stránce nabídek v části „Prodejce“.

Další informace o obchodu uskutečněném přes Chrono24 naleznete zde:
Z čeho se skládá prodejní cena hodinek?
Prodejní cena hodinek se skládá z různých položek. V první řadě se přitom jedná o samotnou nabídkovou cenu za hodinky. Navíc se může skládat z dodatečných nákladů na balné, pojištění, poštovné nebo daně z přidané hodnoty a daně z dovozu. Výše dodatečných nákladů se může odlišovat v závislosti na tom, zda si své hodinky objednáte od obchodníka z ciziny nebo tuzemska. Kontaktujte obchodníka, abyste obdrželi přesnější informace.
Nabídka pochází ze zahraničí. Na co bych měl/a při koupi dávat pozor a jaké poplatky se vyskytnou?
Cena bývá v inzerátu zobrazována tak, jak ji zadal prodejce. Mohou se proto vyskytnout dodatečné náklady jako celní poplatky, daně, poštovné nebo pojištění.

Ohledně přesné ceny a obsažených nákladů kontaktujte prosím nabízejícího hodinky. Ten Vám může také sdělit, zda celní formality vyřídí spediční služba. Ohledně pravidel platných ve Vaší zemi se prosím obraťte na svůj lokální celní úřad.

Koupě hodinek v rámci Evropské unie probíhá bez cel. V případě dovozu do EU ze třetích zemí, například z USA, se k ceně přidruží nepatrný celní poplatek a daň z dovozu. Kontaktujte prosím celní úřad ve své zemi, abyste obdrželi přesnější informace.
Co to jsou celní poplatky a dovozní DPH?
Pokud nějaké zboží dovážíte do své země, mohou vám vzniknout celní poplatky a dovozní DPH. Vybírají je příslušné celní úřady a jsou splatné, jakmile zboží dorazilo do cílové země. Pro přesné informace prosím kontaktujte Váš příslušný celní úřad.
Kde a jak mohu zaplatit požadované celní poplatky a dovozní DPH?
Tyto poplatky a daně vybírají příslušné celní úřady a jsou splatné, jakmile zboží dorazilo do cílové země. Ve většině případů zaplatíte požadované poplatky a daně při dodávce přímo poskytovateli přepravní služby.
Jaké platební postupy jsou k dispozici?
Mnozí prodejci nabízejí realizaci přes Chrono24. Své peníze přitom vložíte pomocí kreditní karty nebo převodem na vázaný účet, kde zůstanou bezpečně uloženy, dokud své hodinky neobdržíte do vlastních rukou. Tým společnosti Chrono24 vždy stojí na Vaší straně a stará se o bezproblémový nákup.

Další informace o realizaci přes Chrono24 naleznete zde:
Každý prodejce rozhoduje sám za sebe, které platební postupy nabídne. Kontaktujte prosím přímo prodejce, abyste s ním dohodli podrobnosti ohledně platby. Prodejce někdy vyjmenovává možné platební postupy přímo v textu popisu.
Prodejce nabízí jako způsob platby pouze platbu předem bankovním převodem. Je to důvěryhodné?
V případě, že prodejcem je profesionální obchodník:
Ano, mnoho profesionálních obchodníků vyžaduje platbu předem bankovním převodem. Klademe velký důraz na to, aby obchodníci vedeni na Chrono24 byli důvěryhodní. Každého obchodníka na Chrono24 podrobujeme při jeho registraci obsáhlé kontrole jeho totožnosti a serióznosti. Tato prověrka zahrnuje mimo jiné informace typu obchodní licence a reference ostatních obchodníků. Případně se nabízí osobní schůzka na bezpečném místě za účelem platby v hotovosti a předání hodinek. Upozorňujeme, že Chrono24 nenese žádnou zodpovědnost za nákup.

V případě, že prodejcem je Private Seller:
Při koupi od soukromého prodejce není platba předem bezpečnou metodou. V případě, že soukromý prodejce trvá na platbě předem a Vy chcete hodinky bezpodmínečně koupit, zkontrolujte ve svém vlastním zájmu důvěryhodnost prodejce a nabídky. Například můžete požadovat reference nebo si nechat zaslat více fotografií hodinek nebo fotografie osobních dokladů. Možnými alternativami k platbě předem je osobní setkání na bezpečném místě za účelem platby v hotovosti nebo použití svřeneckého servisu. Pokud byste měli pochybnosti o důvěryhodnosti prodejce, raději se vzdejte úmyslu dané hodinky koupit.

Mnozí prodejci nabízejí realizaci přes Chrono24. Své peníze přitom vložíte na vázaný účet, kde zůstanou bezpečně uloženy, dokud své hodinky neobdržíte do vlastních rukou. Tým společnosti Chrono24 vždy stojí na Vaší straně a stará se o bezproblémový nákup. Další informace o realizaci přes Chrono24 naleznete zde:
Mohu realizovat koupi přes tzv. escrow / svěřenecký servis?
Mnozí prodejci nabízejí realizaci přes Chrono24. Své peníze přitom vložíte na vázaný účet, kde zůstanou bezpečně uloženy, dokud své hodinky neobdržíte do vlastních rukou. Tým společnosti Chrono24 vždy stojí na Vaší straně a stará se o bezproblémový nákup. Další informace o realizaci přes Chrono24 naleznete zde:
Pokud prodejce nenabízí realizaci přes Chrono24, dbejte prosím následujících upozornění:
Následující svěřenecké servisy slouží pro orientaci, nejedná se o výslovné doporučení z naší strany: www.escrow.com a www.eco-treuhand.de. Je možné, že ve Vaší zemi existují i další renomované svěřenecké servisy. Při výběru svěřeneckého servisu se vždy předem přesně informujte.

S použitím svěřeneckého servisu musí souhlasit jak kupující, tak i prodejce. Jestliže využijete svěřenecký servis, obstarejte si všechny informace přímo od daného svěřeneckého servisu. Nespoléhejte na e-maily, které Vám přepošle prodejce.
Co vypovídá pečeť Trusted Seller o daném obchodníku?
Každého obchodníka na Chrono24 podrobujeme při jeho registraci obsáhlé kontrole jeho totožnosti a serióznosti. Pečeť Trusted Seller propůjčujeme výhradně těm obchodníkům, kteří se na základě zkušeností Chrono24 a uživatelů vyznačují výjimečnou spolehlivostí a důvěryhodností.

Trusted Seller je vždy komerční obchodník s hodinkami, který se zavazuje dodržovat jisté podmínky.K těmto podmínkám mimo jiné patří to, že

  • všechny údaje týkající se jeho osoby a firmy uváděné na platformě a vůči Chrono24 jsou pravdivé
  • obchoduje výhradně s originálním zbožím z důvěryhodných zdrojů
  • uvádí pravdivý stav svého zboží a poukazuje slovem a obrazem na případné existující závady
  • na poptávky zákazníků obdržené prostřednictvím Chrono24 odpovídá zpravidla do 5 pracovních dnů.

Férová realizace obchodu je na prvním místě. Jestliže dojde k neshodám, bude obchodník hledat společně se zákazníkem řešení uspokojivé pro obě strany. Porušení jedné nebo několika z těchto podmínek může vést k dočasné nebo trvalé ztrátě pečeti Trusted Seller nebo – v případě závažných porušení – členství v Chrono24.
Jak se prodejci zobrazí moje e-mailová adresa?
Z důvodů ochrany údajů skrýváme při komunikaci přes náš systém e-mailové adresy kupujících i prodejců. Když tedy kontaktujete prodejce, nebude mu sdělena Vaše soukromá e-mailová adresa, jelikož ji náš systém automaticky anonymizuje.

Pokud jste s prodejcem dospěli k dohodě, může od Vás poptat Vaše kontaktní údaje. Za tímto účelem dostanete přes e-mail odkaz na formulář na naší stránce, jehož prostřednictvím můžete odeslat své kontaktní údaje.

Zde vidíte příklad takovéto anonymizované e-mailové adresy:
41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com
Proč jsou e-mailové adresy některých obchodníků anonymizované a jiné nikoli?
Pro prodejce v jistých zemích jsme již zavedli anonymizovaný systém komunikace. V současnosti se e-mailové adresy zobrazují v zašifrované podobě jenom v těchto případech. Již brzy ovšem tento náš systém komunikace rozšíříme na všechny země.

Soukromý prodej hodinek na Chrono24

Jak mám inzerovat hodinky?
Pomocí našeho asistenta inzerátu vytvoříte inzerát pro své hodinky v několika málo krocích:
  1. Své hodinky podrobně popište. Čím je popis přesnější, tím snadněji najdou případní kupující Váš inzerát.
  2. Připojte k svému inzerátu až 4 fotografie s různými pohledy na hodinky. Připravte si svůj fotoaparát a hodinky. Během vyhotovení inzerátu budete vyzváni, abyste své hodinky vyfotografovali ve 2 námi stanovených časech a tyto fotografie nahráli jako důkaz vlastnictví. Tyto fotografie budou později zveřejněny i ve Vašem inzerátu.
  3. Registrujte se jako prodejce a uložte své bankovní spojení, aby mohly být Vaše peníze vyplaceny přímo na Váš účet.
Kolik stojí prodej na Chrono24?
Na Chrono24 inzerujete své hodinky zdarma. V případě úspěšného prodeje vybíráme provizi ve výši 6.5 % z prodejní ceny, ovšem maximálně Kč 7 727.06. Provize je splatná pouze tehdy, když své hodinky úspěšně prodáte. Provizi přímo zadržíme při vyplacení prodejní ceny na Váš účet. Vezměte prosím na vědomí, že v jednotlivých případech nemůže kupující platit prostřednictvím svěřeneckého servisu. V takových případech Vám provizi za prodej vyfakturujeme.
Nemohu najít můj inzerát. Kdy bude na Chrono24 zveřejněn?
Když svůj inzerát na Chrono24 nenajdete, může to mít následující důvody:
  1. Ještě nebyla provedena manuální kontrola. Pro bezpečnost všech uživatelů Chrono24 kontrolujeme nové inzeráty manuálně. Tato kontrola se provádí v pracovní dny, ovšem ne o víkendu. Aktivace trvá zpravidla 1 až 3 pracovní dny.
  2. Bezpečnostní fotografie nejsou v pořádku. V tomto případě jste obdržel/a e-mail se žádostí, abyste bezpečnostní fotografie aktualizoval/a ve své zóně myChrono24.
  3. Uživatelský účet ještě není aktivován. Zkontrolujte prosím, zda jste kliknul/a na odkaz obsažený v aktivačním e-mailu a potvrdil/a svůj uživatelský účet.
  4. Vaše totožnost ještě nebyla zkontrolována. Vezměte prosím na vědomí, že kontrola Vašich dokladů totožnosti můžete trvat 1 až 3 pracovní dny.
Jak přesně a podrobně probíhá prodej?
Prodáváte bezpečně přes svěřenecký servis na Chrono24. To znamená, že hodinky pošlete teprve poté, co Váš kupující převedl kupní cenu na svěřenecký účet. Jakmile zboží bezpečně dojde ke kupujícímu, bude Vám vyplacena kupní cena.

V jednotlivých případech může dojít k tomu, že kupující svěřenecký servis ve své zemi nemůže použít. V takovém případě zaplatí kupující přímo Vám. K tomu mu sdělte Vámi vybranou platební metodu, např. bankovní převod nebo PayPal.

Další informace k prodeji prostřednictvím svěřeneckého servisu naleznete zde.
Které platební metody mohu nabízet, když jsem našel/a kupujícího?
Kupující obvykle zaplatí přes svěřenecký servis na Chrono24. To znamená, že po objednání zaplatí kupní cenu na bezpečný svěřenecký účet. Vy poté zašlete hodinky kupujícímu a obdržíte vyplacenou kupní cenu, jakmile hodinky bezpečně dojdou kupujícímu.

V jednotlivých případech může dojít k tomu, že kupující svěřenecký servis ve své zemi nemůže použít. V takovém případě zaplatí kupující přímo Vám. K tomu si může vybrat platební metodu, např. bankovní převod nebo PayPal. Chrono24 potom předá Vaše platební údaje kupujícímu.

Další informace o svěřeneckém servisu na naleznete zde.

Máte samozřejmě také možnost předat zboží kupujícímu osobně. Doporučujeme Vám, abyste si k tomu zvolili chráněné nebo hlídané místo – např. klenotnictví. Také v tomto případě si můžete vybrat důvěrnický servis jako bezpečnou platební metodu.

Vezměte prosím na vědomí také naše bezpečnostní pokyny.
Co se stane s provizí za prodej, když se prodej neuskutečnil?
Jestliže jsme Vám vyfakturovali provizi za prodej, ačkoliv jste své hodinky neprodal/a, můžete prodej stornovat. Nahrajte k tomu prosím v přehledu svých prodejů znovu 2 fotografie jako důkaz o vlastnictví.

Jestliže jste hodinky prodal/a na jiném místě, podejte nám o tom také důkaz.
Kdy je provize za prodej splatná?
Jestliže použijete pro svůj inzerát důvěrnický servis, provizi přímo zadržíme při vyplacení prodejní ceny na Váš účet.

Jestliže Váš kupující zaplatí přímo Vám, provizi za prodej Vám vyfakturujeme. Fakturovanou částku prosím uhraďte do 14 dnů.
Co je referenční číslo?
Referenční číslo označuje model, popř. modelovou variantu Vašich hodinek a může se skládat z více číslic a písmen. U některých výrobců naleznete referenční číslo vyryté na spodku pouzdra (nezaměňte s číslem pouzdra), na konci pásku a zřídka i na ciferníku. V každém případě by mělo být možno nalézt referenční číslo v dokladech Vašich hodinek nebo na účtu. Pokud referenční číslo nenaleznete, vyhledejte jméno výrobce na ciferníku na internetu a porovnejte obrázky se svými hodinkami. Tato krátká rešerše Vám ve většině případů pomůže.
Jak upravím nebo smažu své soukromé inzeráty?
Své soukromé inzeráty zpracováváte v zóně myChrono24Inzeráty“. Kliknutím na příslušný odkaz můžete své inzeráty pozměnit nebo smazat. Chcete-li provést změnu ceny, výrobce nebo modelu, obraťte se prosím na PrivateSeller@chrono24.com. Mějte prosím na paměti, že jakmile inzerát smažete, bude tento inzerát trvale odstraněn z našeho registru.
Jak mohu můj inzerát opět aktivovat poté, co byl při kontrole aktuálnosti vymazán?
Inzerát Vám ochotně znovu aktivujeme. Zašlete nám k tomu prosím e-mail na PrivateSeller@chrono24.com
Nakupuje hodinky přímo platforma Chrono24?
Jako online tržiště spojuje Chrono24 milovníky hodinek z celého světa. Obchod je přitom realizován vždy mezi kupujícím a prodejcem. Proto také nekupujeme, neoceňujeme ani nekontrolujeme žádné zboží. Doporučujeme Vám prodávat své hodinky prostřednictvím soukromého inzerátu.
Proč se mi jako prodejci nezobrazuje e-mailová adresa zájemce?
Z důvodů ochrany údajů skrýváme při komunikaci přes náš systém e-mailové adresy kupujících i prodejců. E-mailové adresy jsou při tom automaticky anonymizovány. Chráníme Vás tak před lidmi, kteří chtějí naši platformu zneužít za účelem phishingu nebo s cílem jiných podvodných aktivit.

Pokud jste se zájemcem dospěli k dohodě, můžete od něj vyžádat jeho kontaktní údaje přes formulář, abyste obdrželi například jeho poštovní zasílací adresu nebo mu mohli odeslat výzvu k zaplacení přes PayPal. Odkaz k tomuto formuláři najdete v každé e-mailové zprávě, kterou jste od zájemce obdrželi přes náš systém.

Zde vidíte příklad takovéto anonymizované e-mailové adresy:
41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com

myChrono24

Proč bych se měl/a registrovat na myChrono24?

Exkluzivní nabídky
Získejte přístup k nabídkám, které jsou viditelné pouze pro uživatele myChrono24. Během prvních dnů po zveřejnění máte exkluzivní přístup k nabídkám soukromých nabízejících.

Rychleji do cíle
myChrono24 šetří registrovaným uživatelům práci. Nemusíte totiž zadávat potvrzovací znaky a naše automatické doplňování výrazně usnadní hledání hodinek dle Vašich požadavků.

Mějte vždy ty nejčerstvější informace
Díky poznamenaným vyhledáváním Vám už neunikne žádná zajímavá nabídka. Uložte si své vyhledávání a my Vás budeme informovat, jakmile dorazí nové nabídky.

Zůstaňte v obraze
Váš osobní poznámkový bloček Vám umožní zůstat neustále v obraze ohledně atraktivních nabídek.

Pohodlné spravování nabídek
V zóně myChrono24 budete svoje nabídky spravovat centrálně a přehledně.

Snadné opětovné nalezení zajímavých nabídek
Vaše chronografie v myChrono24 automaticky zaznamenává ty nabídky, které jste si naposledy prohlíželi. Díky tomu rychle opět najdete poutavé nabídky.

Jak upravím nebo smažu své soukromé inzeráty?
Své soukromé inzeráty zpracováváte v zóně myChrono24 Inzeráty. Kliknutím na příslušný odkaz můžete své inzeráty pozměnit nebo smazat. Chcete-li provést změnu ceny, výrobce nebo modelu, obraťte se prosím na PrivateSeller@chrono24.com. Mějte prosím na paměti, že jakmile inzerát smažete, bude tento inzerát trvale odstraněn z našeho registru.
Jak mohu upravovat své osobní údaje?
Pomocí své e-mailové adresy (uživatelského jména) a svého hesla se přihlaste do zóny myChrono24. V menu Moje údaje můžete upravovat a uložit své osobní údaje, jako jsou jméno, adresa, telefonní číslo nebo heslo. V zóně Nastavení můžete přizpůsobit nastavení portálu a e-mailu a také zvolit Vámi preferovaný jazyk, v němž chcete dostávat e-maily od Chrono24. Zde se také můžete přihlásit k odběru našeho newsletteru nebo jeho odběr naopak zrušit.

Komerční prodej hodinek

Jak se zaregistruji jako komerční obchodník?
Registrujte se jako komerční obchodník na Chrono24 v několika málo krocích:
  1. Zapište své osobní údaje
  2. Uložte své platební údaje (kreditní karta, v Německu také příkaz k inkasu SEPA)
  3. Odešlete ověřovací doklady
Hned poté již můžete nahrát první nabídky. Ještě předtím, než budou Vaše nabídky zveřejněny, musí Chrono24 nejprve schválit Váš účet obchodníka. Mějte prosím na paměti, že spuštění proběhne teprve po kontrole Vašich údajů a podkladů. Ke kontrole potřebujeme kopie následujících dokladů, které nám zašlete nahráním dokumentů, e-mailem, faxem nebo poštou:
  • Výpis z obchodního rejstříku nebo živnostenský list
  • Prokázání adresy ve formě účtu za telefon, vyúčtování spotřeby elektřiny apod.
Využijte 30 dnů bezplatné zkušební fáze a testujte Chrono24, seč Vám síly stačí.
Jaké cenové modely nabízíme pro komerční obchodníky?
Chrono24 nabízí různé balíčky pro různé potřeby. Jednotlivé balíčky se od sebe liší počtem obsažených nabídek a obrázků na jednu nabídku. Kromě toho mají cenové modely vliv na umístění v seznamu výsledků vyhledávání a na TOP nabídky na domovské stránce Chrono24. Platit můžete buď měsíčně nebo předem za celý rok. Všechny detaily naleznete zde.
Kdo si může objednat balíček Premium a jaké výhody to skýtá?
Balíček Premium nabízíme výhradně těm obchodníkům, kteří jsou na Chrono24 přihlášeni již nejméně jeden rok. Navíc se musí jednat o obchodníka s pečetí Trusted Seller. Předpoklady pro obdržení statutu Trusted Seller a pečeti najdete zde.

Balíček Premium se vyznačuje několika přednostmi. Zvyšuje viditelnost Vašich nabídek na domovské stránce a v seznamech výsledků vyhledávání, navíc můžete vložit více obrázků. Kromě toho budou všechny Vaše nabídky označeny symbolem Premium Seller. Vaše top nabídky budou ve výsledkovém seznamu označeny slovem TOP v obrázku. Na stránce nabídek budou v zóně „Tyto hodinky by Vás mohli rovněž zaujmout“ zájemcům zobrazovány pouze Vaše vlastní nabídky hodinek. Kromě toho budete profitovat z nabídek bez reklamy, protože se vedle Vašich nabídek nebude zobrazovat reklama jiných obchodníků.
Jak vložím svoje nabídky?
Máte možnost buď vytvořit inzerát se svými hodinkami nebo importovat údaje ze své webové stránky.

V zóně obchodníka vytváříte svoje nabídky sami. Za tímto účelem musíte vyplnit formulář Nová nabídka. Náš dotazník Vám pomůže nabízené hodinky rychle a kompletně popsat. Ke každé nabídce můžete, v závislosti na zakoupeném balíčku služeb, zveřejnit od 6 do 16 obrázků.

Import dat z Vaší webové stránky je možný od 25 nabídek a po zařazení do kategorie PRO. Data z Vaší webové stránky se přitom importují plně automaticky a denně se aktualizují.
Proč se mi jako prodejci nezobrazuje e-mailová adresa zájemce?
Z důvodů ochrany údajů skrýváme při komunikaci přes náš systém e-mailové adresy kupujících i prodejců. E-mailové adresy jsou při tom automaticky anonymizovány. Chráníme Vás tak před lidmi, kteří chtějí naši platformu zneužít za účelem phishingu nebo s cílem jiných podvodných aktivit.

Pokud jste se zájemcem dospěli k dohodě, můžete od něj vyžádat jeho kontaktní údaje přes formulář, abyste obdrželi například jeho poštovní zasílací adresu nebo mu mohli odeslat výzvu k zaplacení přes PayPal. Odkaz k tomuto formuláři najdete v každé e-mailové zprávě, kterou jste od zájemce obdrželi přes náš systém.

Zde vidíte příklad takovéto anonymizované e-mailové adresy:
41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com

Ochrana kupujících poskytovaná portálem Chrono24

Co znamená ochrana kupujících poskytovaná portálem Chrono24?
Díky ochraně kupujících poskytované portálem Chrono24 je na Vás pamatováno i po Vaší objednávce provedené přes Chrono24: V ojedinělém případě, že by došlo k nějakým neočekávaným komplikacím, se můžete plně spolehnout na naše pracovníky zákaznické podpory. Budeme Vám nápomocni při jednání s obchodníkem ve snaze o nalezení řešení, které pro Vás bude přijatelné.Za tímto účelem nás jednoduše kontaktujte nejpozději do 14 dnů od obdržení zásilky.
Kdy platí ochrana kupujících poskytovaná portálem Chrono24?
Ochranu kupujících poskytovanou portálem Chrono24 můžete využít vždy, když si u obchodníka objednáte hodinky prostřednictvím portálu Chrono24. Vaše objednávka přitom musí být oficiálně zadána prostřednictvím systému na portálu Chrono24. Na nákupy, na kterých jste si dohodli přímo s obchodníkem (např. telefonicky, e-mailem, prostřednictvím služby Messenger nebo osobně) a následně je uskutečnili, se ochrana kupujících nevztahuje.

Vezměte na vědomí, že na nákupy od soukromých prodejců není portálem Chrono24 poskytována ochrana kupujících.
Jak dlouho platí ochrana kupujících poskytovaná portálem Chrono24?
Chcete-li nahlásit nějaký problém, kontaktujte nás nejpozději do 14 dnů od obdržení zásilky prostřednictvím našeho kontaktního formuláře a uveďte přitom číslo své objednávky.

Otázky k Trusted Checkout

Koupě

Kdy je možné nakupovat přes Trusted Checkout?
Nabídky Trusted Checkout poznáte ve výsledcích vyhledávání a na stránkách nabídek na zeleném symbolu Trusted Checkout.
Musím se před nákupem registrovat na Chrono24?
Ano. Tím Vám můžeme v případě dotazů co nejlépe pomoci a informovat Vás o nejnovějším stavu Vaší objednávky.
Jak kontaktuji přímo obchodníka?
V případě dotazů ke zboží můžete obchodníka kontaktovat pomocí jím uvedených kontaktních údajů. Na otázky kolem Vaší Trusted Checkout objednávky Vám rád odpoví náš tým podpory telefonicky (+1 646-887-3560) nebo e-mailem ().
Kolik stojí Trusted Checkout?
Servis Trusted Checkout je bezplatný.

Platba

Jak mohu za zboží zaplatit?
Můžete zaplatit buď kreditní kartou (VISA nebo MasterCard) nebo bankovním převodem. Jaké způsoby platby jsou možné u zboží, je zobrazeno na stránce nabídky.

K provádění plateb spolupracujeme s poskytovatelem platebních služeb Mangopay. Mangopay je poskytovatel platebních služeb specializující se na online tržiště, který je spojen s francouzskou Bank Credit Mutuel Arkea.

Odeslání

Jak rychle je zboží k dispozici?
Zboží nabízené přes Trusted Checkout je zpravidla k dispozici okamžitě nebo v krátkém termínu. Přesné údaje naleznete na příslušné stránce nabídky.
Jak dlouho trvá dodávka a jak vysoké jsou náklady na odeslání?
Při dotazu k nákupu
Poté, co jste umístili dotaz k nákupu, Vám obchodník zašle nabídku včetně dodací lhůty a nákladů na odeslání.

U „Okamžitá koupě“
U „Okamžitá koupě“ je Vám zobrazena na stránce nabídek dostupnost a náklady na odeslání.
Kterým poskytovatelem přepravní služby bude zboží dodáno?
O službách poskytovatele balíkových služeb, které chce využít, rozhodne obchodník. V potvrzení o odeslání uvidíte poskytovatele balíkových služeb, který byl použit.
Mohu sledovat stav mé zásilky?
Budeme Vás informovat, jakmile bude zboží odesláno a zašleme Vám pomocí e-mailu ID pro sledování zásilky, pokud je k dispozici.
Jsem pojištěn/a proti poškození při dopravě nebo krádeži?
Trusted Checkout objednávky se vždy odesílají pojištěné, pokud nedohodnete s obchodníkem něco jiného.
V jaké hodnotě je zásilka pojištěna?
Obecně je zboží při odeslání pojištěno na plnou hodnotu.

Záruka

Mám zvláštní garanční a záruční nároky při koupi přes Trusted Checkout?
U Trusted Checkout platí zákonná ustanovení týkající se záruky. Nedochází k rozšíření garančních a záručních nároků.

Vrácení

Co mám dělat, když chci zboží vrátit?
Prosím, kontaktujte náš tým podpory telefonicky (+1 646-887-3560) nebo e-mailem () k odsouhlasení vrácení zboží.
Kde mohu moji objednávku zrušit?
Kontaktujte v rámci 14 dnů po doručení zboží náš tým podpory telefonicky (+1 646-887-3560) nebo e-mailem (). Zdokumentujeme a potvrdíme Vám doručení Vašeho storna ve stanovené lhůtě a provedeme všechny další kroky.
Kdo nese náklady na vrácení hodinek?
Nesete přímé náklady na vrácení hodinek. Vezměte prosím na vědomí, že náklady na vrácení mohou být vzhledem k pojistné ochraně až ve výši 250 €. V případě dotazů Vám pomůže tým podpory Chrono24 telefonicky (+1 646-887-3560) nebo e-mailem ().
Jsou mé údaje u Chrono24 bezpečné?
Ano. Používáme nejmodernější bezpečnostní techniku, abychom ochránili Vaše osobní údaje proti manipulaci, částečné nebo úplné ztrátě a proti nepovolanému přístupu třetích osob. Podrobnosti naleznete v našich Ustanoveních na ochranu osobních údajů.
Budou moje údaje předány třetím osobám?
Používáme Vaše osobní údaje výhradně k účelům zpracování Vašeho dotazu k nákupu nebo Vaší objednávky. Předávání údajů nezúčastněné třetí osobě se nekoná. Podrobnosti naleznete v našich Ustanoveních na ochranu osobních údajů.

Vaše vyhledávání nenašlo žádné shody

Máte dotazy?
Rádi Vám s nimi pomůžeme.

+1 646-887-3560

Kontakt

?