Chrono24 -nápověda a často kladené otázky

Chcete-li na své dotazy rychle najít odpovědi, uděláte nejlépe, když k tomu použijete naše textové vyhledávání. Alternativně také můžete kontaktovat přímo nás.

Na Chrono24 najdete pomocí vyhledávací lišty pohodlně své vytoužené hodinky. Stránka s výsledky vyhledávání navíc nabízí rozmanité možnosti filtrování.

Vyhledávací lišta
Vyhledávací lišta je nejjednodušší cesta k nalezení hodinek, protože již během zadávání dostáváte automaticky návrhy pro své vyhledávání.

Stránka s výsledky vyhledávání
Stránka s výsledky vyhledávání nabízí různé možnosti filtrování: Filtrujte například podle značky, modelu, referenčního čísla nebo dostupnosti. Výsledky vyhledávání můžete kromě toho třídit podle ceny, data vložení, relevantnosti nebo oblíbenosti.

Klikněte na Uložit toto vyhledávání, abyste založili příkaz k vyhledávání a byli informování e-mailem o nových inzerátech. Budou přitom automaticky uloženy také Vámi zvolené filtry.
Po provedení vyhledávání nějakého zboží přes vyhledávací lištu můžete výsledek vyhledávání dále omezit filtry v seznamu výsledků. Filtrujte například podle značky, modelu, stavu nebo materiálu. Když kliknete na více, zobrazí se dodatečné filtrovací možnosti. V každé kategorii filtrů můžete vybrat více možností současně. Chcete-li některý filtr opět deaktivovat, postačí, když jednoduše odstraníte příslušné zaškrtnutí.

Třídění výsledků přizpůsobíte přes výběrové políčko na pravém horním okraji seznamu: Volit přitom můžete mezi cenou, datem vložení, relevantností a oblíbeností. Standardní třídění můžete změnit v Nastavení ve své zóně myChrono24.
Referenční číslo luxusních hodinek jednoznačně identifikuje model hodinek. Někteří výrobci hodinek (např. Breitling) kromě toho definují také přesnou variantu hodinek (např. pásek na hodinky, druh přezky atd.).

Koupit hodinky

Všeobecně

Existují dva způsoby, jak koupit hodinky na Chrono24:

Realizace obchodu přes Chrono24:
U mnoha inzerátů si můžete hodinky koupit přímo přes Chrono24. K tomu klikněte na stránce inzerátu na zelené tlačítko „Koupit“. Přitom poukážete své peníze na svěřenský účet, kde zůstanou bezpečně uloženy, dokud hodinky nedržíte v rukou. Tým Chrono24 je Vám během celého procesu koupě kdykoli plně k dispozici a stará se o hladký průběh nákupu.

Další informace k realizaci obchodu přes Chrono24 naleznete zde:
Kontaktujte prodejce přímo:
Pokud prodejce nenabízí možnost uskutečnění obchodu prostřednictvím Chrono24, měli byste jej kontaktovat prostřednictvím tlačítka „Kontaktovat prodejce“ nebo telefonicky. Podmínky ohledně platby a odeslání potom dohodnete přímo s prodejcem.

Vezměte prosím na vědomí: Smluvním partnerem je ve všech případech prodejce.
Prodejní cena hodinek se skládá z různých položek. Na jedné straně je relevantní cena samotných hodinek. Na druhé straně se může skládat z dodatečných nákladů na balné, pojištění, dopravu nebo daně z přidané hodnoty a daně z dovozu. Výše dodatečných nákladů se může odlišovat v závislosti na tom, zda si své hodinky objednáte od prodejce ze zahraničí nebo tuzemska. Pro přesné informace prosím kontaktujte prodejce.
Ano. Tím Vám můžeme v případě dotazů co nejlépe pomoci a informovat Vás o nejnovějším stavu Vaší objednávky.
Vaším smluvním partnerem je v každém případě daný obchodník nebo soukromý prodejce. Pokud jste se rozhodli pro realizaci přes Chrono24, zobrazí se Vám prodejní podmínky v průběhu procesu koupě. Pokud své hodinky budete kupovat přímo od obchodníka, všimněte si prosím příslušné VOP obchodníka.

Další informace k realizaci obchodu přes Chrono24 naleznete zde:
V současné době můžete zaplatit buď platební kartou (VISA, MasterCard nebo American Express), přes Affirm (aktuálně pouze v USA) nebo bankovním převodem. To, které způsoby platby jsou u daného zboží možné, se zobrazuje na stránce inzerátu.

Ohledně realizace plateb spolupracujeme s poskytovatelem platebních služeb Mangopay. Mangopay je poskytovatel platebních služeb specializující se na online tržiště a je spojen s francouzskou Bank Credit Mutuel Arkea.
Když prodejce rychle neodpoví, může to mít různé důvody. Chrono24 je mezinárodní online platforma s prodejci z různých zemí. V době národních svátků a v době dovolených má mnoho obchodníků zavřeno. Také při zvýšené poptávce může dojít k tomu, že budou dotazy zodpovězeny s jistým zpožděním. Nezapomeňte prosím kontaktovat prodejce v jednom z jazyků uvedených vedle kontaktního formuláře a dát mu čas na odpověď na Vaše zprávy.
Podezřelé zboží můžete nahlásit přímo v inzerátu. Odkaz Nahlásit inzerát najdete v každém inzerátu. Popište prosím přesně abnormality. Poté Vaše hlášení prověříme a v případě potřeby přijmeme příslušná opatření.
Na Chrono24 platí bez jakýchkoliv výjimek pravidlo, že obchodníci nesmí nabízet žádné padělky. Profesionální obchodníky kontrolujeme a navíc nabízejí své luxusní hodinky na Chrono24 většinou již léta. Pečeť Trusted Seller je další známkou serióznosti obchodníka. Pokud obchodník prokazatelně nabízí padělek, tak ho nejprve zablokujeme.

Chcete-li mít jistotu, měli byste se již před koupí svých vysněných hodinek informovat o jejich skutečné tržní hodnotě. Hodinky značek Rolex, Breitling a dalších luxusních značek se obvykle nenabízí za méně než několik set eur. Obecně platí: Pokud nabídka zní příliš dobře na to, aby to byla pravda, nebo pokud máte pochybnosti o pravosti hodinek, měli byste raději od koupě upustit. Místo toho nám nahlaste své podezření prostřednictvím odkazu „Nahlásit inzerát“ přímo v inzerátu.

Vezměte prosím na vědomí, že autentické značkové hodinky jsou někdy v rámci opravy vybaveny náhradními díly neodpovídajícími 1:1 originálním dílům, které byly původně v tomto modelu zabudovány. Speciálně u hodinek z kategorie vintage se často projevuje nedostatek náhradních dílů. V tomto případě je obchodník povinen upozornit na výměnu dílů.
Pokud se prodej realizuje přímo přes Chrono24, můžete si požadované hodinky objednat kliknutím na zelené tlačítko „Koupit“. Pomocí „Kontaktovat prodejce“ máte možnost klást své dotazy k inzerátu. Kliknutím na tlačítko „Navrhnout cenu“ můžete mnoha prodejcům také poslat návrh ceny. Pokud je k dispozici tlačítko „Dotazy k inzerátu“, odpovědi na vaše dotazy jsou veřejně viditelné pro všechny uživatele Chrono24.

Prodejce vždy obdrží Vaši zprávu e-mailem. Zobrazíme Vám přitom průměrnou dobu odezvy. Bohužel nemůžeme poskytnout žádné přesné údaje o tom, kdy bude zpráva přečtena nebo zodpovězena.

Další informace o realizaci přes Chrono24 naleznete zde:

Zboží je zpravidla k dispozici okamžitě nebo v krátkém termínu. Přesné údaje naleznete na příslušné stránce inzerátu.

Odeslání

V mnoha inzerátech profesionálních obchodníků již najdete informace o dodacích lhůtách a nákladech na dopravu. Soukromí prodejci Vám vždy pošlou nabídku, která tyto informace obsahuje.
Obchodník rozhoduje v zásadě o tom, kterého poskytovatele přepravní služby chce pro zaslání zboží využít. Použitého poskytovatele přepravní služby uvidíte v příslušném potvrzení o odeslání.
Budeme Vás informovat, jakmile bude zboží odesláno a zašleme Vám e-mailem ID pro sledování zásilky – pokud je k dispozici.
Pokud jste se s obchodníkem nedohodli jinak, budou všechny hodinky při nákupu s Ochranou kupujících Chrono24 odeslány pojištěné v plné hodnotě – a to i ze zahraničí. Pokud nakupujete od soukromé osoby, měli byste podrobnosti k odeslání prodiskutovat přímo s prodejcem.
Zboží je při odeslání pojištěno na plnou hodnotu.

Nákup od soukromých prodejců

Když chcete kupovat od soukromého prodejce, je svěřenský servis na Chrono24 tím nejbezpečnějším způsobem, jak realizovat platbu za své hodinky. Přitom poukážete peníze na svěřenský účet, kde zůstanou bezpečně uloženy, dokud hodinky nedržíte v rukou. Tým podpory Chrono24 vždy stojí na Vaší straně pro případ, že něco nefunguje tak, jak je sjednáno.

Pro případ, že soukromý prodejce neposkytuje svěřenský servis na Chrono24, doporučujeme Vám osobní setkání na bezpečném místě. Přímá realizace v obchodních prostorách zavedeného obchodníka s hodinkami, který může hodinky ihned zkontrolovat, je v tomto ohledu nejbezpečnějším způsobem. Možnými alternativami jsou platba přes PayPal nebo použití externího svěřenského servisu.

Nákup u profesionálních obchodníků

Záruční příslib je doplňková dobrovolná služba poskytovaná obchodníkem nebo výrobcem, která zaručuje bezpodmínečné poskytnutí náhrady škody. Záruční příslib se obvykle vztahuje na funkčnost určitých částí nebo celých hodinek během předem definovaného období.

Online obchodníci také poskytují částečné záruky na určité služby. Informujte se předem, jaké záruky obchodník kryje a jak dlouho jsou platné. Po zakoupení se ujistěte, že je záruční list opatřen datem a orazítkován nebo podepsán a účtenka se shoduje se záručním listem. V opačném případě nemusí být záruční list akceptován.
Každého obchodníka na Chrono24 podrobujeme při jeho registraci obsáhlé kontrole jeho totožnosti a serióznosti. Tato prověrka zahrnuje mimo jiné obchodní licenci a reference ostatních obchodníků. Do hodnocení se promítá také zpětná vazba zákazníků.
Obchodníci s hodinkami mají možnost doporučit uživatelům na Chrono24 jiné obchodníky. Přitom mohou dát maximálně 10 doporučení. Pouze Trusted Seller mohou ovšem doporučit jiné obchodníky a sami dostávat doporučení.

Koupě hodinek ze zahraničí

Cena bývá v inzerátu zobrazována tak, jak ji uvedl prodejce. Mohou se proto vyskytnout dodatečné náklady jako celní poplatky, daně, náklady za odeslání nebo pojištění.

Ohledně přesné ceny a obsažených nákladů kontaktujte prosím prodejce hodinek. Ten Vám může také sdělit, zda celní formality vyřídí poskytovatel přepravních služeb. Ohledně pravidel platných ve své zemi se prosím obraťte na svůj místně příslušný celní úřad.

Koupě hodinek v rámci Evropské unie probíhá bez cla. V případě dovozu do EU ze třetích zemí, například z USA, se k ceně připočítá nepatrný celní poplatek a daň z dovozu. Pro přesné informace prosím kontaktujte svůj příslušný celní úřad.
Pokud nějaké zboží dovážíte do své země, mohou vám vzniknout celní poplatky a daň z dovozu. Vybírají je ¨příslušné celní úřady a jsou splatné, jakmile zboží dorazilo do cílové země. Pro přesné informace prosím kontaktujte prosím svůj příslušný celní úřad.
Tyto poplatky a daně vybírají příslušné celní úřady a jsou splatné, jakmile zboží dorazilo do cílové země. Ve většině případů zaplatíte požadované poplatky a daně při dodávce přímo poskytovateli přepravní služby.

Platba

U většiny inzerátů je možná platba přes svěřenský účet Chrono24. Své peníze přitom vložíte pomocí platební karty nebo převodem na svěřenský účet, kde zůstanou bezpečně uloženy, dokud své hodinky neobdržíte do vlastních rukou. Tým společnosti Chrono24 vždy stojí na Vaší straně a stará se o bezproblémový nákup.

Další informace k platbě přes Chrono24 naleznete zde:
Pokud svoji koupi nerealizujete přes svěřenský účet Chrono24, kontaktujte prosím přímo prodejce, abyste s ním dohodli podrobnosti ohledně platby.
Zásadně Vám doporučujeme realizovat obchod přes bezpečný svěřenecký servis Chrono24. Pokud to nebude možné, můžete se spolehnout na důvěryhodnost našich profesionálních obchodníků. Protože v rámci registrace je zevrubně prověřena totožnost a serióznost každého obchodníka, mimo jiné na základě jeho živnostenského oprávnění a referencí od jiných obchodníků. Jestliže tedy profesionální obchodník nabízí platbu předem bankovním převodem, je to zcela důvěryhodné.

Platba předem bankovním převodem při nákupu od soukromého prodejce naopak není bezpečnou metodou. Pokud soukromý prodejce na této platební metodě trvá a Vy si chcete vybrané hodinky určitě koupit, ověřte si ve svém vlastním zájmu důvěryhodnost prodejce a jeho nabídky. Například si můžete vyžádat reference nebo si nechat poslat další fotografie hodinek nebo osobních dokumentů. Možnou alternativou platby předem je využití externího svěřeneckého servisu. Pokud máte obecně o důvěryhodnosti prodejce pochybnosti, od nákupu raději odstupte.

Mnoho obchodníků nabízí uskutečnění obchodu přes svěřenecký servis Chrono24. V takovém případě své peníze převedete na náš svěřenecký účet, kde zůstanou uloženy do té doby, než se Vám hodinky dostanou do rukou a Vy se budete moci přesvědčit o jejich kvalitě. Náš tým technické podpory stojí vždy na Vaší straně a postará se o bezproblémový nákup. Další informace ke svěřeneckému servisu Chrono24 najdete zde:

Doporučujeme Vám bezpečnou platbu přes svěřenský účet Chrono24. Při platbě platební kartou nebo přes PayPal vezměte prosím na vědomí následující:

Vy sami můžete přispět k větší bezpečnosti dodržováním určitých bezpečnostních pravidel při nákupu online platební kartou. Ujistěte se, že používáte zašifrované spojení. To můžete poznat podle označení https a symbolu zámku v adresním řádku svého prohlížeče. Pravidelně kontrolujte své výpisy z platební karty. Mnoho poskytovatelů platebních karet má politiku nulové odpovědnosti s výjimkou nedbalosti. To znamená, že zákazník v případě zneužití nenese odpovědnost. Při neautorizovaných platbách svou platební kartou se co nejrychleji obraťte na svého poskytovatele platební karty. Pro další podrobnosti a podmínky koupě přes PayPal kontaktujte prosím přímo PayPal. Vezměte prosím také na vědomí, že u platby „přátelům a rodině“ neprofitujete z ochrany kupujících na PayPalu a my Vás v tomto případě nemůžeme podpořit.
U většiny inzerátů je možná platba přes svěřenský účet Chrono24. Přitom poukážete své peníze na svěřenský účet, kde zůstanou bezpečně uloženy, dokud hodinky nedržíte v rukou. Tým Chrono24 je Vám kdykoli plně k dispozici a stará se o hladký průběh nákupu. Další informace k platbě přes svěřenský účet Chrono24 naleznete zde:
Jestliže by nebyla možná platba přes svěřenský účet Chrono24, vezměte prosím na vědomí následující pokyny:

Je možné, že ve Vaší zemi existují pro realizaci koupě i jiné renomované svěřenské servisy. Při výběru svěřenského servisu se vždy předem přesně informujte.

S použitím svěřenského servisu musí souhlasit jak kupující, tak i prodejce. Jestliže chcete využít nějaký svěřenský servis, obstarejte si všechny informace přímo od daného svěřenského servisu. Nespoléhejte na e-maily, které Vám přepošle prodejce.

Vrácení

Před koupí hodinek byste se měli informovat o tom, jak vypadají podmínky obchodníka pro vrácení. Někteří obchodníci akceptují vrácení pouze tehdy, když se samolepky a obal hodinek nachází v neotevřeném originálním stavu. Ve svém vlastním zájmu zasílejte hodinky zpět pouze pojištěné a dodržujte termín stanovený pro vrácení. Doporučujeme Vám, abyste se před zasláním zpět obrátili na prodejce a vyjasnili přesný postup.
Pokud jste provedli platbu prostřednictvím našeho svěřeneckého servisu a chtěli byste využít svého práva na odstoupení, obraťte se prosím během 14 dnů telefonicky na čísle +49 721 96693-920 nebo e-mailem na náš tým podpory. Včasné přijetí vašeho odstoupení zdokumentujeme a potvrdíme vám ho, zahájíme všechny další kroky a budeme vás příslušným způsobem informovat.

Pokud jste zaplatili kupní cenu přímo obchodníkovi nebo soukromému prodejci, kontaktujte je prosím ohledně zpětného vypořádání.

Vezměte prosím na vědomí, že při nákupu od soukromého prodejce neexistuje zákonné právo na odstoupení nebo vrácení.
V případě odstoupení nesete přímé náklady za zpětnou zásilku Vy. Vezměte prosím na vědomí, že náklady za zpětnou zásilku mohou být vzhledem k pojistné ochraně až ve výši 250 €.

Ochrana kupujících

Chcete-li ohlásit nějaký problém, kontaktujte prosím do 14 dnů od obdržení zásilky náš tým podpory Chrono24 a uveďte přitom své číslo objednávky.
Ochrana kupujících Chrono24 obsahuje různé bezpečnostní funkce, díky nimž jste komplexně chráněni od objednání vašich hodinek až po případné zpětné vypořádání:

  • Platba přes svěřenecký servis
  • Záruka pravosti
  • 14denní právo na odstoupení od smlouvy ze zákona
  • Přísné směrnice pro obchodníky
  • Pojištěné odeslání
  • Tým Quality & Security


Více informací o Ochraně kupujících Chrono24 najdete na https://www.chrono24.de/about-us.htm.
Ochrana kupujících Chrono24 je pro vás zásadně zdarma. Dodatečný poplatek se účtuje pouze při platbě přes svěřenecký servis s kartou American Express (Amex), protože tento způsob platby je pro nás spojený s vysokými náklady.Výše individuálního poplatku se vám zobrazí včas během nákupního procesu při výběru dostupných způsobů platby.
Ochranu kupujících můžete využít vždy, když si objednáte hodinky u obchodníka Chrono24. Vaše objednávka přitom musí být zadána prostřednictvím systému Chrono24. Jestliže jste hodinky nezaplatili přes náš svěřenecký servis, můžete Ochranu kupujících aktivovat i dodatečně.

Vezměte prosím na vědomí, že Ochrana kupujících Chrono24 nepokrývá nákupy od soukromých prodejců.
Při nákupu s Ochranou kupujících platí zákonná ustanovení týkající se záruky. Nedochází k rozšíření garančních a záručních nároků.
Jestliže jste své hodinky zakoupili s Ochranou kupujících, vrátíme vám v případě úspěšného zpětného vypořádání celou kupní cenu a již zaplacené náklady na odeslání.

Pamatujte však, že náklady na zpáteční odeslání musíte nést sami, což může vzhledem k pojistné ochraně činit až 250 EUR. Kromě toho se musíte sami postarat o vrácení dovozního cla u příslušného hlavního celního úřadu.
Trusted Checkout bylo dřív označení pro ochranu kupujících poskytovanou portálem Chrono24. Pro lepší srozumitelnost jsme název pro naše zákazníky změnili. I nadále však samozřejmě budete profitovat z obvyklých i mnoha dalších výhod.

Ochrana kupujících Chrono24 vám nabízí následující bezpečnostní služby:
  • Platba přes svěřenecký servis
  • Záruka pravosti
  • 14denní právo na odstoupení od smlouvy ze zákona
  • Přísné směrnice pro obchodníky
  • Pojištěné odeslání
  • Tým Quality & Security

Více informací o Ochraně kupujících Chrono24 najdete na Ochrana kupujících

myChrono24

Všeobecně

Svou registrací se přiblížíte světu luxusních hodinek: Budete moct rychle a bezpečně komunikovat s prodejci a využívat různorodých možností, které nabízí Vaše osobní zóna. Všechny funkce ve Vašem účtu jsou tak přehledně zobrazeny, že se můžete okamžitě podívat na své údaje.

Rychlý a bezpečný nákup

Díky myChrono24 máte šanci koupit své vysněné hodinky rychle a bezpečně u obchodníka dle vlastního výběru. Prodejce Vám může přímo odpovědět na jakékoliv dotazy.

Zůstaňte v obraze

S myChrono24 si můžete poznačit atraktivní inzeráty ve svém poznámkovém bločku a později je rychle najít. Uložte si své vyhledávání a mějte vždy ty nejčerstvější informace. Díky myChrono24 nezmeškáte žádné napínavé nabídky, protože Vás budeme informovat, jakmile zveřejníme nové inzeráty.

Pohodlné zadání a spravování inzerátů

Prostřednictvím Chrono24 můžete hodinky nejen kupovat, ale také zcela jednoduše prodávat. Pomocí myChrono24 inzerát rychle a jednoduše vyhotovíte a po provedení několika málo kroků budou Vaše hodinky prezentovány na naší platformě.

Další informace: https://www.chrono24.cz/info/mychrono24.htm
Pomocí své e-mailové adresy (uživatelského jména) a svého hesla se přihlaste do zóny myChrono24. V menu Profil můžete upravovat a uložit své osobní údaje, jako jsou jméno, adresa, telefonní číslo nebo heslo. V zóně Nastavení můžete přizpůsobit nastavení portálu a e-mailu a také zvolit preferovaný jazyk, v němž chcete dostávat e-maily od Chrono24. Zde se také můžete přihlásit k odběru našeho newsletteru nebo jeho odběr naopak zrušit.
Své heslo můžete změnit ve své zóně myChrono24 v menu Profil. Kliknutím na Změnit heslo na spodním okraji stránky budete vyzváni, abyste zadali své staré a nové heslo. Jestliže jste své heslo zapomněli, klikněte na Zapomenuté heslo. Zadejte prosím svou e-mailovou adresu a potom klikněte na Obnovit heslo. Nyní dostanete e-mail s návodem na změnu svého hesla.
Za tímto účelem klikněte ve své zóně myChrono24 v menu Profil na „Smazat uživatelský účet“. Nezapomeňte, že tím dojde také k vymazání Vašeho poznámkového bločku, Vaší Watch Collection, Vašich uložených vyhledávání a všech vlastních inzerátů.
Ano, na Chrono24 můžete jednoduše a bezpečně číst zprávy prodejců a kupujících a odpovídat na ně. Pro používání zpráv je nutné, abyste byli přihlášeni ve své osobní zóně. Ke svým zprávám máte přístup jak z webové stránky Chrono24, tak i z mobilní aplikace.
Bezpečnost a ochrana

Prostřednictvím zpráv můžete bezpečně realizovat objednávky a platby. Kupujícím nebo prodejcům nemusíte sdělovat e-mailovou adresu ani telefonní číslo a můžete tak komunikovat, aniž byste své údaje předali třetím osobám. Díky tomu jsou Vaše údaje a zprávy u nás v bezpečí.

Efektivní komunikace

Můžete posílat zprávy přímo, rychle a jednoduše bezprostředně na Chrono24. Není potřeba používat další e-mailový program nebo další zpravodajské služby.

Komunikace po celém světě

Zprávy, které byly vyhotoveny v jiných jazycích, můžete nechat jednoduše přeložit do svého jazyka stisknutím tlačítka „Přeložit“. Toto tlačítko najdete pod každou zprávou.

Všechno na první pohled

Můžete snadno sledovat své zprávy. Můžete zobrazit a spravovat jak současné, tak i minulé interakce s kupujícími a prodejci. Můžete také vždy zobrazit aktuální stav dotazů a objednávek. Pro svou ochranu zde najdete svoji dosavadní komunikaci – pro případ rozporu mezi kupujícím a prodejcem.

Filtr spamů

Detekujeme neseriózní zprávy a chráníme Vás před nimi: Při použití zpráv na Chrono24 budeme Vaše zaslané zprávy automaticky a manuálně skenovat a analyzovat. Toto se provádí za účelem:

  • předcházení podvodům
  • odhalování protiprávních jednání a porušení našich Všeobecných obchodních podmínek
  • a ke zlepšení komunikace a služeb pro zákazníky.
  • Ano, přílohy můžete přidávat jednoduchým kliknutím na symbol kancelářské spony. Soubor nesmí být větší než 60 MB. Přípustné formáty jsou: pdf, txt, eml, mp4, mov, rtf, m4v, csv, wmv, doc, docx, xls, zip, odt, pages, rar, ppt, pptx, ods, jpg, jpeg, png, gif.
    Své zaslané a přijaté zprávy můžete sami spravovat a archivovat. Na vyžádání Vám je vymažeme.
    Ne, již zaslané zprávy nelze stáhnout zpět.
    Ano, zprávy lze filtrovat podle Nepřečtené, Nezodpovězené a Archiv. Kromě toho můžete zprávy prohledávat podle pojmů nebo cen.

    Přihlášení pomocí účtu Google / Apple

    Pro registraci nebo přihlášení u Chrono24 máte následující možnosti:

    1. Založte si nový účet Chrono24 pomocí své e-mailové adresy a hesla. Potom se těmito údaji přihlaste.
    2. Registrujete se nebo se přihlaste prostřednictvím třetí strany – tedy přes Google nebo Apple. Ověření v tomto případě probíhá prostřednictvím vašeho přihlášení přes Google nebo vašeho Apple ID. Ke svému účtu na Chrono24 nemusíte zadávat nové heslo a v budoucnu se můžete rychle a snadno přihlásit.
    Upozornění: Při registraci pomocí svého Apple ID věnujte prosím pozornost také zvláštnostem funkce „Skrýt e-mailovou adresu“.
    Nezávisle na tom, jak jste se na Chrono24 zaregistrovali – pomocí e-mailové adresy a hesla nebo přihlášením ke svému účtu Google nebo Apple – můžete svou e-mailovou adresu snadno změnit v zóně myChrono24 v menu „Profil“. Změna e-mailové adresy neovlivní Vaše přihlášení pomocí účtů Google nebo Apple. Ty můžete nadále používat jako obvykle.
    Možná jste si vytvořili svůj účet Chrono24 s jinou e-mailovou adresou, než kterou jste použili k přihlášení přes Google nebo Apple? Pokud ano, postupujte prosím následovně:
    1. Smažte účet Chrono24, který jste právě vytvořili pomocí přihlášení přes Google nebo Apple ID. Za tímto účelem klikněte ve své zóně myChrono24 v menu „Profil“ na „Smazat uživatelský účet“.
    2. Spusťte znovu proces registrace přes Google nebo Apple. U otázky, zda již máte účet Chrono24, nezapomeňte kliknout na „Ano, již jeden mám“. Potom zadejte e-mailovou adresu svého účtu Chrono24.
    3. Váš účet Chrono24 bude nyní propojen s vaším přihlášením přes Google nebo vaším Apple ID. Nyní máte přístup ke všem údajům uloženým na vašem účtu.
    1. Spusťte proces registrace přes Google nebo Apple. U otázky, zda již máte účet Chrono24, nezapomeňte kliknout na „Ano, již jeden mám“. Upozornění: Dodatečné propojení účtů není možné.
    2. Zadejte e-mailovou adresu svého účtu Chrono24.
    3. Ověřte propojení se svým přihlášením přes Google nebo Apple ID –
    a už máte přístup ke všem údajům uloženým na vašem účtu.
    Ano, se svým účtem Chrono24 můžete propojit libovolný počet přihlášení k účtům Google a Apple.
    Chcete-li zrušit propojení svého účtu Chrono24 s přihlášením k účtu Google nebo Apple, postupujte jednoduše podle následujících čtyř kroků:
    1. Přihlaste se ke svému účtu Chrono24.
    2. V zóně myChrono24 v menu „Profil“ vidíte přihlášení pomocí přihlašovacích údajů k účtu Google / Apple, které jste propojili se svým účtem Chrono24.
    3. Kliknutím na ikonu koše zrušíte příslušné propojení.
    Obvykle se identifikujete pomocí své e-mailové adresy a svého PINu. Své PINy najdete ve své zóně myChrono24 v menu „Profil“.
    Propojili jste svůj účet Chrono24 s přihlášením k účtu Google nebo Apple a nejste si jisti, jaká e-mailová adresa je tam uložena? Nebo používáte funkci Apple „Skrýt e-mailovou adresu“? Potom se můžete identifikovat svým zákaznickým číslem, které najdete ve své zóně myChrono24 v menu „Profil“ přímo pod Vaším profilovým obrázkem.
    Vaše Apple ID je obvykle vámi zadaná soukromá e-mailová adresa. Místo toho můžete svou osobní e-mailovou adresu také skrýt a použít jedinečnou e-mailovou adresu náhodně navrženou Applem (např. 12312455915123@appleid.com). Všechny e-maily, které pošleme na tuto e-mailovou adresu, jsou pak automaticky přeposílány na vaši soukromou e-mailovou adresu, kterou tak zatajíte.
    1. Zkontrolujte znovu svou poštovní schránku. Může to trvat několik minut, než obdržíte e-mail s ověřovacím kódem.
    2. Stále od nás nemáte ve své doručené poště e-mail? Pak také zkontrolujte složku se spamem.
    3. Ani ve složce se spamem od nás nemáte e-maily? Potom si nechte znovu zaslat e-mail prostřednictvím odkazu v procesu registrace.
    Upozornění: Ověřovací kód je platný pouze 24 hodin. Potom už ho nemůžete použít.

    Poznámkový bloček a příkazy k vyhledávání

    Klikněte na tlačítko Uložit toto vyhledávání nad seznamem výsledků vyhledávání, abyste založili nové příkazy k vyhledávání. Ukládat můžete libovolné množství příkazů k vyhledávání.
    Ve své zóně myChrono24 najdete na kartě Uložená vyhledávání přehled svých uložených příkazů k vyhledávání. Zde si můžete zobrazit aktuální výsledky vyhledávání pro svá jednotlivá vyhledávání, vyhledávání vymazat a aktivovat nebo deaktivovat oznámení k jednotlivým vyhledáváním. Kliknutím na Upravit můžete jednotlivá vyhledávání přejmenovat.
    Ve svém účtu Chrono24 najdete na kartě „Poznámkový bloček“ všechny své poznamenané inzeráty, abyste k nim měli rychlý přístup. Když kliknete vpravo nahoře v inzerátu na srdce, vložíte daný inzerát do svého osobního poznámkového bločku. Dalším kliknutím na srdce bude inzerát z Vašeho poznámkového bločku zase odstraněn. Pokud mezitím přestane být některý z inzerátů k dispozici, nebude možné ho už načíst.
    V chronografii se zobrazují Vaše naposledy prohlédnuté hodinky, abyste již načtené inzeráty snadno znovu našli.

    Watch Collection

    Ve Watch Collection spravujete a udržujete svoji sbírku hodinek online. Zcela jednoduše přidejte hodinky, uložte libovolné množství údajů a nahrajte vlastní obrázky svých hodinek. Ve Watch Collection můžete kromě toho také sledovat historický vývoj hodnoty a budoucí vývoj hodnoty. Máte rovněž možnost sledovat hodinky, které Vás zajímají, ale ještě je nevlastníte.
    Ne, můžete také sledovat hodinky, které Vás zajímají a jejichž vývoj hodnoty chcete sledovat. Za tímto účelem zadejte referenční číslo nebo značku, model a stav hodinek a vyberte možnost „Tyto hodinky nevlastním“.

    Zjistit více
    Můžete přidat neomezený počet hodinek.
    Jakmile koupíte prostřednictvím Chrono24 nějaké hodinky, jsou tyto hodinky přidány do Vaší Watch Collection, abyste mohli sledovat vývoj jejich hodnoty.
    Ve své Watch Collection vidíte jak odhadovanou hodnotu a vývoj hodnoty každých jednotlivých hodinek, tak i celé sbírky hodinek.
    Odhadované hodnoty se nově přepočítávají na denní bázi. Výkyvy ovšem nejsou vidět denně, nýbrž za delší časová období.
    Ano, ke každým hodinkám můžete přidat vlastní obrázky nebo poznámky.
    Ano, do své Watch Collection můžete přidat všechny hodinky, aby byla Vaše sbírka hodinek kompletní. Ke vzácným hodinkám máme ovšem bohužel pouze málo nebo žádné údaje. Jakmile jsou však takové hodinky častěji inzerovány a je k dispozici dostatek údajů, budou tyto informace automaticky zapracovány do Watch Collection.

    Soukromý prodej hodinek

    Všeobecně

    Na Chrono24 inzerujete své hodinky zdarma. V případě úspěšného prodeje vybíráme provizi ve výši 6,5 % z prodejní ceny. Tato provize je splatná pouze tehdy, když své hodinky úspěšně prodáte. Provizi přímo zadržíme při vyplacení prodejní ceny na Váš účet. Vezměte prosím na vědomí, že v ojedinělých případech nemůže kupující platit prostřednictvím svěřenského servisu. V takových případech Vám provizi za prodej vyfakturujeme.

    Zjistit více
    Na Chrono24 mohou soukromí prodejci prodávat příslušenství zdarma.

    Pro vyhotovení inzerátu vyberte bod menu Prodat hodinky a potom Prodat příslušenství.
    Váš inzerát je na Chrono24 nejprve 3 měsíce zveřejněn online. Jestliže během tohoto období svoje hodinky neprodáte, můžete svůj inzerát prodloužit o další 3 měsíce nebo jej smazat. K prodloužení někdy požadujeme důkaz o tom, že hodinky stále vlastníte.
    Jako soukromý prodejce můžete současně zveřejnit až 10 inzerátů. Profesionální prodej zboží není soukromým prodejcům dovolen. Proto si vyhrazujeme právo nezveřejnit inzeráty soukromých prodejců, pokud dělají dojem profesionálního prodeje.

    Registrujte se jako obchodník, pokud chcete prodávat hodinky na Chrono24 profesionálně. Více informací naleznete zde.
    Pro sběratele neexistují žádné zvláštní podmínky. V tomto případě inzerujte každé hodinky zvlášť.
    Jako online tržiště spojuje Chrono24 milovníky hodinek z celého světa. Obchod je přitom realizován vždy mezi kupujícím a prodejcem. Proto také nekupujeme, neoceňujeme ani nekontrolujeme žádné zboží. Doporučujeme Vám prodávat své hodinky prostřednictvím inzerátu.

    Inzerovat hodinky

    Pomocí našeho asistenta inzerátu vytvoříte inzerát pro své hodinky v několika málo krocích:
    1. Nejprve zadejte do vyhledávacího pole referenční číslo svých hodinek. Náš asistent inzerátu rozpozná model a automaticky vyplní formulář.
    2. Nyní své hodinky podrobně popište. Čím je popis přesnější, tím snadněji najdou potenciální kupující Váš inzerát.
    3. Připojte ke svému inzerátu až 10 fotografií s různými pohledy na hodinky. Připravte si fotoaparát a hodinky. Během vyhotovení svého inzerátu budete vyzváni, abyste své hodinky vyfotografovali ve 2 námi stanovených časech a tyto fotografie nahráli jako důkaz vlastnictví. Tyto fotografie budou později zveřejněny i ve Vašem inzerátu.
    4. Registrujte se jako prodejce a uložte své bankovní spojení, aby mohly být Vaše peníze vyplaceny přímo na Váš účet.
    Zjistit více
    Referenční číslo označuje model, popř. modelovou variantu Vašich hodinek a může se skládat z několika číslic a písmen. U některých výrobců naleznete referenční číslo vyryté na spodku pouzdra (nezaměňte s číslem pouzdra), na konci pásku a zřídka i na ciferníku. V každém případě by mělo být možné nalézt referenční číslo v dokladech Vašich hodinek nebo na účtence. Pokud referenční číslo nenaleznete, vyhledejte jméno výrobce na ciferníku na internetu a porovnejte obrázky se svými hodinkami. Tento krátký průzkum Vám ve většině případů pomůže.
    Pomocí bezpečnostních fotografií prověřujeme, zda prodejce nabízené hodinky skutečně vlastní. Pokud nemůžete nastavit určené časy, můžete zaznamenat časy na kus papíru a umístit jej vedle svých hodinek. Poté nahrajte tyto fotografie jako důkaz. Není-li to možné, kontaktujte nás prosím na PrivateSeller@chrono24.com
    Využijte stanovení hodnoty zdarma na Chrono24. Porovnáme Vaše hodinky s 500 000 inzeráty z celého světa a dáme Vám cenové doporučení, se kterým dosáhnete nejlepší možné prodejní ceny.

    Za účelem analýzy cen můžete samozřejmě také manuálně projít inzeráty na Chrono24. Dále si můžete nechat ocenit své hodinky u klenotníka a v aukčních domech.

    Nezapomeňte prosím, že můžete dosáhnout vyšší prodejní ceny, pokud budete své hodinky inzerovat online. Cena, kterou získáte od lokálních aukčních domů a klenotníků, bude oproti tomu většinou nižší, neboť při nákupu musejí vzít v úvahu svou marži.
    Popisy nejdůležitějších odborných pojmů najdete v našem Lexikonu hodinek.
    Když svůj inzerát na Chrono24 nenajdete, může to mít následující důvody:
    1. Ještě nebyla provedena manuální kontrola.
    2. Pro bezpečnost všech uživatelů Chrono24 manuálně kontrolujeme nové inzeráty. Tato kontrola se provádí v pracovní dny, neprovádí se ale o víkendu. Aktivace trvá zpravidla 1 až 3 pracovní dny.
    3. Bezpečnostní fotografie nejsou v pořádku. V tomto případě jste obdrželi e-mail s prosbou, abyste aktualizovali bezpečnostní fotografie ve svém účtu Chrono24.
    4. Váš uživatelský účet ještě není aktivován. Zkontrolujte prosím, zda jste kliknul/a na odkaz obsažený v aktivačním e-mailu a potvrdil/a svůj uživatelský účet.
    5. V některých zemích je nezbytné prověřit identitu soukromého prodejce. Je možné, že Vaše totožnost ještě nebyla zkontrolována. Vezměte prosím na vědomí, že ověření Vašeho dokladu totožnosti může trvat 1 až 3 pracovní dny.
    6. Potřebujeme od Vás ještě daňové údaje: Jste-li osobou povinnou k dani v EU, uložte své daňové identifikační číslo.
    Své soukromé inzeráty zpracováváte v zóně myChrono24 pod bodem Inzeráty. Kliknutím na příslušný odkaz můžete své inzeráty pozměnit nebo smazat. Chcete-li provést změnu ceny, výrobce nebo modelu, obraťte se prosím na PrivateSeller@chrono24.com. Mějte prosím na paměti, že jakmile inzerát smažete, bude tento inzerát trvale odstraněn z našeho registru.
    Jestliže platba za Váš upgrade na Premium nebude fungovat, můžete transakci přerušit a vrátit se zpět na Chrono24. Tam si vyberete jiný způsob platby. V případě dalších dotazů se prosím obraťte na PrivateSeller@chrono24.com
    Váš inzerát je na Chrono24 nejprve 3 měsíce zveřejněn online. Jestliže během tohoto období prodáte svoje hodinky jinde než na platformě nebo je už nechcete prodávat, můžete svůj inzerát kdykoli smazat ze svého účtu Chrono24.
    Návštěvníkům našeho tržiště s hodinkami chceme vždy nabízet tu nejvyšší možnou kvalitu. Abychom inzeráty na Chrono24 udržovali aktuální, kontrolujeme každé 3 měsíce e-mailem, zda je inzerované zboží ještě dostupné. Pokud inzerát nepotvrdíte, bude po týdnu automaticky smazán.
    Inzerát Vám ochotně znovu aktivujeme. Zašlete nám k tomu prosím e-mail na PrivateSeller@chrono24.com

    Prodej

    Prodáváte bezpečně přes svěřenský servis na Chrono24. To znamená, že hodinky pošlete teprve poté, co Váš kupující převedl kupní cenu na svěřenský účet. Jakmile zboží kupující bezpečně obdrží zboží, bude Vám vyplacena kupní cena.

    V jednotlivých případech může dojít k tomu, že kupující nebo prodejce svěřenský servis ve své zemi nemůže použít. V takovém případě zaplatí kupující přímo Vám. Za tímto účelem mu sdělte Vámi vybranou platební metodu, např. bankovní převod nebo PayPal.

    Další informace k prodeji prostřednictvím svěřenského servisu naleznete zde.
    V takovém případě se nevystavujte zbytečnému riziku. Kupujícímu můžete nabídnout např. platbu přes PayPal. Důležité upozornění: Zboží odešlete teprve po obdržení peněz a po konečném zápisu částky k dobru na svém účtu. Nespoléhejte se na potvrzení platby e-mailem.

    Máte samozřejmě také možnost předat hodinky kupujícímu osobně. Doporučujeme Vám, abyste si k tomu zvolili chráněné nebo hlídané místo – např. klenotnictví.
    Z důvodů ochrany údajů skrýváme při komunikaci přes náš systém e-mailové adresy kupujících i prodejců. E-mailové adresy jsou při tom automaticky anonymizovány. Chráníme Vás tak před lidmi, kteří chtějí naši platformu zneužít za účelem phishingu nebo s cílem jiných podvodných aktivit.

    Pokud jste se zájemcem dospěli k dohodě, můžete od něj vyžádat jeho kontaktní údaje přes formulář, abyste obdrželi například jeho poštovní zasílací adresu nebo mu mohli odeslat výzvu k zaplacení přes PayPal. Odkaz k tomuto formuláři najdete v každé e-mailové zprávě, kterou jste od zájemce obdrželi přes náš systém.

    Zde vidíte příklad takovéto anonymizované e-mailové adresy:
    41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com
    Kupující obvykle zaplatí přes svěřenský servis na Chrono24. To znamená, že po objednání zaplatí kupní cenu na bezpečný svěřenský účet. Vy poté zašlete hodinky kupujícímu a vyplacenou kupní cenu obdržíte, jakmile kupující bezpečně obdržel hodinky.

    V jednotlivých případech může dojít k tomu, že kupující nebo prodejce svěřenský servis ve své zemi nemůže použít. V takovém případě zaplatí kupující přímo Vám. Za tímto účelem si můžete vybrat platební metodu dle vlastního výběru, např. bankovní převod nebo PayPal. Chrono24 potom předá Vaše platební údaje kupujícímu.

    Další informace o svěřenském servisu na naleznete zde.

    Máte samozřejmě také možnost předat zboží kupujícímu osobně. Doporučujeme Vám, abyste si k tomu zvolili chráněné nebo hlídané místo – např. klenotnictví. Také v tomto případě si můžete vybrat svěřenský servis jako bezpečnou platební metodu. Vezměte prosím na vědomí také naše bezpečnostní pokyny.
    Jestliže použijete pro svůj inzerát svěřenský servis, provizi přímo zadržíme při vyplacení prodejní ceny na Váš účet.

    Jestliže Váš kupující zaplatí přímo Vám, provizi za prodej Vám vyfakturujeme. Fakturovanou částku prosím uhraďte do 14 dnů.

    Zjistit více
    Jestliže jsme Vám vyfakturovali provizi za prodej, ačkoliv jste své hodinky neprodali, můžete prodej stornovat. Nahrajte k tomu prosím v přehledu svých prodejů znovu 2 fotografie jako důkaz o vlastnictví.

    Jestliže jste hodinky prodali na jiném místě, podejte nám o tom také důkaz.
    Aby příjemce bezpečně obdržel Vaše hodinky, dodržujte prosím následující body:

    • Obal: Vyberte stabilní zásilkový karton vhodné velikosti a použijte dostatek obalového materiálu.
    • Adresa příjemce: Nechte si předem od svého kupujícího potvrdit dodací adresu. Dbejte na to, aby byla na zásilkovém kartonu dobře čitelná.
    • Pojištění: Ještě před odesláním se informujte o pojištění zásilky. Toto pojištění musí bezpodmínečně platit také pro cenné předměty, jako jsou hodinky, a musí krýt jejich celou hodnotu proti poškození a ztrátě.
    • Sledování zásilky: Vyberte způsob zaslání se sledováním zásilky. Po odeslání sdělte kupujícímu ID pro sledování zásilky, aby mohl zásilku sledovat.

    Profesionální prodej hodinek

    Tímto způsobem se v několika málo krocích registrujete jako profesionální obchodník na Chrono24:
    1. Zapište své osobní údaje
    2. Uložte své platební údaje (platební karta nebo v celé Evropě také inkaso SEPA)
    3. Odešlete ověřovací dokumenty
    Teď již můžete nahrát své první inzeráty. Ještě předtím, než budou Vaše inzeráty zveřejněny, musí Chrono24 schválit Váš účet obchodníka. Mějte prosím na paměti, že zveřejnění proběhne teprve po kontrole Vašich údajů a podkladů. Ke kontrole potřebujeme kopie následujících dokladů, které nám zašlete nahráním, e-mailem, faxem nebo poštou:
    • Výpis z obchodního rejstříku nebo živnostenský list
    • Prokázání adresy ve formě účtu za telefon, vyúčtování spotřeby elektřiny apod.
    Zaregistrujte se hned teď, abyste mohli využít 30 dnů bezplatné zkušební fáze a testovat Chrono24, seč Vám síly stačí:
    Chrono24 nabízí tři balíčky různých cenových modelů, které jsou přesně přizpůsobeny Vašim potřebám. Balíčky Light, Pro a Premium se liší mimo jiné počtem obsažených inzerátů a provizí za prodej. Svůj balíček můžete platit předem měsíčně nebo na rok. Všechny detaily naleznete zde.
    Máte možnost buď vytvořit inzerát se svými hodinkami sami nebo importovat údaje ze své webové stránky. V manažeru tržiště vytvoříte svůj inzerát sami – k tomu máte k dispozici četné nápomocné funkce. Nezávisle na objednaném balíčku můžete ve svém inzerátu kromě toho zveřejnit 16 obrázků. Import dat z Vaší webové stránky je možný od 50 inzerátů. Data z Vaší webové stránky se přitom importují plně automaticky a denně se aktualizují.
    Při importu dat se inzeráty z Vaší webové stránky obchodníka převezmou 1:1. Změny na Vaší webové stránce se tak po dalším importu automaticky zobrazí také na Chrono24.

    Při manuálním zadání ve své zóně obchodníka inzeráty sami upravíte nebo vymažete. Za tímto účelem vyberte v Moje inzeráty možnost Změnit/vymazat inzeráty. Příslušné změny zapište do formuláře a inzerát potom uložte.
    Pro příslušenství nabízíme zvláštní podmínky. 50 inzerátů s příslušenstvím je účtováno jako jeden hodinkový inzerát.
    Z důvodů ochrany údajů skrýváme při komunikaci přes náš systém e-mailové adresy kupujících i prodejců. Přitom jsou e-mailové adresy automaticky anonymizovány, abychom Vás tak ochránili před lidmi, kteří chtějí naši platformu zneužít za účelem phishingu nebo s cílem jiných podvodných aktivit.

    Pokud jste se zájemcem dospěli k dohodě, můžete od něj vyžádat jeho kontaktní údaje přes formulář tak, že mu například můžete zaslat výzvu k zaplacení přes PayPal nebo můžete zjistit jeho poštovní zasílací adresu. Odkaz k tomuto formuláři najdete v každé e-mailové zprávě, kterou jste od zájemce obdrželi přes náš systém.

    Zde vidíte příklad takovéto anonymizované e-mailové adresy:

    41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com

    Ochrana osobních údajů

    Ano. Používáme nejmodernější bezpečnostní techniku, abychom ochránili Vaše osobní údaje před manipulací, částečnou nebo úplnou ztrátou a před nepovolaným přístupem třetích osob. Podrobnosti naleznete v našich Ustanoveních na ochranu osobních údajů.
    Vaše osobní údaje používáme výhradně k účelům zpracování Vašeho dotazu k nákupu nebo Vaší objednávky. Údaje budou předány třetím stranám pouze tehdy, pokud je to stanoveno v našich Ustanoveních na ochranu osobních údajů.

    DAC 7

    DAC 7 označuje novou směrnici Rady (EU) 2021/514 o správní spolupráci v oblasti daní. Ta nás jako tržiště zavazuje podávat informace o příjmech prodejců na naší platformě německému Spolkovému centrálnímu daňovému úřadu (Bundeszentralamt für Steuern). Stejně tak mu musíme v této souvislosti sdělit Vaše daňové identifikační číslo.

    Další informace k údajům, které poskytujeme, najdete v Prohlášení o ochraně osobních údajů.
    Jedná se o zkrácení názvu „Directive on Administrative Cooperation“ (směrnice o správní spolupráci).
    Tyto údaje uchováváme po dobu, po kterou k nim existuje zákonný požadavek.
    Ne – pokud podléháte daňové povinnosti v členském státě EU. Jde o případ, kdy Vám bylo v zemi EU přiděleno daňové identifikační číslo.
    • V případě obchodníků a soukromých prodejců s bydlištěm mimo EU: Jelikož zde nemůžeme daňovou povinnost určit, aktivně se nedotazujeme, zda dotyčná osoba má relevantní daňové identifikační číslo.
    • V případě obchodníků a soukromých prodejců v EU: Vycházíme z toho, že dotyčná osoba má alespoň jedno daňové identifikační číslo relevantní pro směrnici DAC 7. Poté má povinnost toto číslo pravdivě uvést.
    Máme povinnost předat Spolkovému centrálnímu daňovému úřadu (BZSt) následující údaje o soukromých prodejcích na Chrono24:
    • jméno a příjmení
    • adresa (ulice, PSČ, město, země)
    • každé daňové identifikační číslo, které bylo nabízejícímu přiděleno, a příslušný členský stát Evropské unie, který ho přidělil
    • datum narození
    • identifikátor finančního účtu
    • jakékoli poplatky, provize nebo daně, které jsme během ohlašovacího období zadrželi nebo zaúčtovali
    • celkovou odměnu vyplacenou nebo připsanou během ohlašovacího období
    • počet relevantních činností, za které byla během ohlašovacího období vyplacena nebo připsána odměna

    Další informace k údajům, které předáváme, najdete v Prohlášení o ochraně osobních údajů.
    Všechny obraty vytvořené od roku 2023 a informace o prodejcích činných na našem tržišti, kteří jsou pro daňové účely usazeni v EU, musíme hlásit Spolkovému centrálnímu daňovému úřadu (BZSt).
    Máme povinnost poskytovat informace o všech prodejcích registrovaných k DPH v EU, kteří na naší platformě v jednom kalendářním roce buďto zrealizovali nejméně 30 prodejů nebo dosáhli výdělku v hodnotě alespoň 2 000 €.
    Máme povinnost dotázat se na daňová identifikační čísla, jakmile od začátku roku 2023 prodáte na Chrono24 hodinky, a to i tehdy, pokud jste svůj inzerát zveřejnili již dříve.
    Musíte uvést daňové identifikační číslo každé země, ve které jste se zaregistroval/a k DPH.
    Jakmile jste registrován/registrována k DPH v některé ze zemí EU, musíte odpovídající číslo uvést.
    Ne, nezadržujeme ani neodvádíme daně za Vás. Pouze předáváme údaje k daňovým účelům týkající se transakcí na našem tržišti přes zabezpečené spojení.
    Přísně dodržujeme platné právní předpisy o ochraně osobních údajů. Veškeré údaje, které uložíte na Chrono24, se přenášejí šifrované (SSL) a prostřednictvím bezpečného internetového připojení (HTTPS).
    Vaše daňové údaje budou použity výhradně v rozsahu nutném pro informování Spolkového centrálního daňového úřadu a nebudou zveřejněny.
    Prostřednictvím tohoto odkazu se dostanete na stránku pro zadání údajů. Tento odkaz jste od nás již obdrželi i e-mailem.
    Pokud máte bydliště v EU, uložte prosím daňové identifikační číslo země, ve které máte své bydliště. Jestliže jste registrován/a k DPH v dalších zemích EU, uveďte prosím i daňová identifikační čísla v těchto zemích. Pakliže se Vaše bydliště nachází v zemi mimo EU, můžete uvést, zda jste registrován/a k DPH v rámci EU.
    Podle toho, ve které zemi máte bydliště, můžete své daňové identifikační číslo najít v různých dokumentech. Přehled dokumentů relevantních ve Vaší zemi najdete na internetových stránkách OECD.
    Přejděte na uvedený odkaz a vyberte svou zemi ze seznamu. V připojeném PDF souboru se dočtete, kde daňové identifikační číslo najdete.
    Pokud jste omylem zadal/a špatné číslo, které Vám nejde změnit, kontaktujte prosím náš tým podpory.

    Oznamovací povinnost při prodejích se vztahem k Francii

    Ustanovení článku 242 Code général des impôts (CGI, francouzský daňový zákoník) až článku 10 zákona č. 2018-898 (známého také pod názvem „Ecollab“) ze dne 23. října 2018 o boji proti podvodům stanovují, že provozovatelé online tržišť musí splnit následující oznamovací povinnost:
    • roční hlášení pro francouzský finanční úřad o aktivitách prodejců činných na platformě se vztahem k Francii;
    • informace o hlášení pro oznamované prodejce.
    Platí pro nás povinnost oznamovat prodeje provedené přes Chrono24 francouzským finančním úřadům, pokud přitom dojde ke splnění jednoho z těchto kritérií:
    • Zásilka byla odeslána na francouzskou adresu;
    • Zásilka byla odeslána z francouzské adresy;
    • Prodejce má bydliště/sídlo ve Francii nebo tam má svoji obchodní adresu – kromě zaslání je pak nutné oznámit také osobní předání ve Francii i mimo její území.

    Obdržíte od nás zprávu, že jsme jeden nebo vícero Vašich prodejů nahlásili francouzským finančním úřadům. Další informace k daňovým povinnostem a/nebo povinnostem ohledně sociálního zabezpečení najdete na webových stránkách francouzské finanční správy: www.impots.gouv.fr a www.urssaf.fr.
    My Vám nemůžeme a ani nesmíme poskytovat daňové poradenství. V případě dotazů ohledně tohoto oznámení prosím kontaktujte francouzské finanční úřady nebo svého daňového poradce.
    Podle francouzské legislativy pro boj s podvody jsme povinni oznamovat následující informace:
    • Vaše daňové identifikační číslo, identifikační číslo EU pro daň z obratu nebo SIREN / SIRET;
    • Váš deklarovaný status – zda jste právnická osoba, profesionálně činná fyzická osoba nebo fyzická osoba činná jako soukromý prodejce;
    • počet a celkový obrat Vašich transakcí, které mají souvislost s Francií.

    Všechny částky se zde přitom zaokrouhlí na nejbližší celé číslo nahoru a vykážou se v měně EUR.
    Ohledně prodejů s oznamovací povinností pro francouzské finanční úřady existuje minimální hranice – pokud bylo během roku provedeno méně než 20 prodejů nebo obrat činil méně než 3 000 EUR, neoznamujeme tyto prodeje francouzským finančním úřadům.
    My Vám nemůžeme a ani nesmíme poskytovat daňové poradenství. V případě dotazů ohledně tohoto oznámení prosím kontaktujte francouzské finanční úřady nebo svého daňového poradce.
    To, které prodeje budou oznámeny francouzským finančním úřadům, zjišťujeme na základě
    • Vaší adresy, kterou jste zadali ve svém účtu na Chrono24,
    • místa odeslání,
    • adresy doručení.

    Dbejte prosím na to, aby byly informace ve Vašem účtu na Chrono24 aktuální. Platí naše Všeobecné podmínky pro uživatele platformy.
    My Vám nemůžeme a ani nesmíme poskytovat daňové poradenství. V případě dotazů ohledně tohoto oznámení prosím kontaktujte francouzské finanční úřady nebo svého daňového poradce.

    Další informace k daňovým povinnostem a/nebo povinnostem ohledně sociálního zabezpečení najdete na webových stránkách francouzské finanční správy: www.impots.gouv.fr a www.urssaf.fr.
    V takovém případě můžete přesto podléhat francouzským povinnostem placení daní a/nebo povinnostem ohledně sociálního zabezpečení. Příklady:
    • Prodej zákazníkům se sídlem ve Franciu může vést ke vzniku povinnosti platit daň z obratu.
    • Máte obvyklé místo pobytu nebo provozovnu ve Francii.
    • Jako zaměstnavatel, zaměstnanec nebo OSVČ ve Francii můžete mít povinnost platit tam příspěvky na sociální zabezpečení.

    Pokud nemáte jistotu, zda ve Francii podléháte určitým daňovým povinnostem/povinnostem ohledně sociálního zabezpečení, obraťte se ideálně na francouzské finanční úřady nebo na svého daňového poradce.
    Další informace k daňovým povinnostem a/nebo povinnostem ohledně sociálního zabezpečení najdete na webových stránkách francouzské finanční správy: www.impots.gouv.fr a www.urssaf.fr.
    Jsme povinni nahlásit francouzským finančním úřadům Vaše prodeje počínaje rokem 2019.
    My Vám nemůžeme a ani nesmíme poskytovat daňové poradenství. V případě dotazů ohledně tohoto oznámení prosím kontaktujte francouzské finanční úřady nebo svého daňového poradce.
    Vaše vyhledávání nenašlo žádné shody