Máte dotazy?
Rádi Vám s nimi pomůžeme.
Pokud chcete zadat odlišnou dodací adresu, pošlete nám prosím kompletní novou adresu pomocí spodního tlačítka "Kontaktovat Chrono24". Postaráme se o vše ostatní.
Upozorňujeme, že při platbě kreditní kartou dostanete během několika minut zpětnou informaci ze systému. Pokud jste nedostali potvrzení o platbě nebo dokonce žádné chybové hlášení, mohou za tím být následující důvody:
1. Zkontrolujte, prosím, zda je Vaše kreditní karta registrována pro takzvané procesy 3D Secure (VerifiedByVisa/ Mastercard Secure Code). V takovém případě Vám doporučujeme kontaktovat svoji banku.
2. Mnohé kreditní karty mají limit pro platby, který si ale kdykoliv můžete zvednout u svého poskytovatele kreditní karty.
Děkujeme za Vaši platbu. Ve své zóně myChrono24 máte v části "Koupit" možnost potvrdit platbu pomocí tlačítka "Ano, zaplatil/a jsem".
Budeme Vás samozřejmě informovat, jakmile bude platba přijata. Ignorujte, prosím, další oznámení, která Vás vyzývají k provedení platby. Tyto zprávy se generují automaticky, dokud nedorazí platba na účet.
Vezměte prosím na vědomí: V případě převodu trvá připsání platby 2-3 pracovní dny.
Děkujeme za Vaši platbu. Ve své zóně myChrono24 máte v části "Koupit" možnost potvrdit platbu pomocí tlačítka "Ano, zaplatil/a jsem".
Budeme Vás samozřejmě informovat, jakmile bude platba přijata. Ignorujte, prosím, další oznámení, která Vás vyzývají k provedení platby. Tyto zprávy se generují automaticky, dokud nedorazí platba na účet.
Vezměte prosím na vědomí: V případě převodu trvá připsání platby 2-3 pracovní dny.
Pokud chcete zadat odlišnou dodací adresu, pošlete nám prosím kompletní novou adresu pomocí spodního tlačítka "Kontaktovat Chrono24". Postaráme se o vše ostatní.
Děkujeme za Vaši platbu. Ve své zóně myChrono24 máte v části "Koupit" možnost potvrdit platbu pomocí tlačítka "Ano, zaplatil/a jsem".
Budeme Vás samozřejmě informovat, jakmile bude platba přijata. Ignorujte, prosím, další oznámení, která Vás vyzývají k provedení platby. Tyto zprávy se generují automaticky, dokud nedorazí platba na účet.
Vezměte prosím na vědomí: V případě převodu trvá připsání platby 2-3 pracovní dny.
Váš zájem nás těší!
Máte otázky ohledně Chrono24 jakožto zaměstnavatele nebo se zajímáte o místo v naší společnosti?
Pak se podívejte na naši stránku s volnými místy. Zde najdete naše kontaktní údaje a aktuální nabídku pracovních míst: https://about.chrono24.com/jobs/
Prosíme Vás o pochopení, že poptávky prostřednictvím tohoto výběru je pro nás velice těžké přiřadit. Může proto dojít ke zpoždění naší reakce.
Abychom Vám mohli pomoci rychleji, zkontrolujte, zda se Vaše záležitost lépe nehodí k jiné možnosti výběru.
Nedostali jste odpověď na svůj dotaz?
Kontaktujte náš tým technické podpory.