Svěřenecký servis na Chrono24

Kupující

Prodejce

Svěřenecký servis dělá koupi od soukromé osoby ještě jednodušší a bezpečnější: Kupní cenu zaplatíte na svěřenecký účet, kde zůstanou Vaše peníze bezpečně uloženy, dokud své hodinky neobdržíte. Nakupujte pohodlně také od soukromých prodejců ze zahraničí a spolehněte se kdykoliv na podporu našeho týmu.

Bezpečně zaplatit při koupi od soukromé osoby

Platba přes vázaný účet

Bezpečnost je prvořadá. Nejprve obdržíte koupené hodinky. Poté bude prodejci vyplacena kupní cena.

Flexibilní způsoby platby

Ať již převodem nebo platební kartou, prostřednictvím svěřeneckého servisu nakupujete bez starostí od soukromých prodejců z celého světa.

Osobní podpora

Vždy stojíme na Vaší straně. Jestliže něco nepůjde podle dohody, podpoříme Vás a prodejce při hledání shody.

Vezměte prosím na vědomí: Prodej prostřednictvím svěřeneckého servisu Chrono24 je možný pouze v následujících regionech: všechny země SEPA, Austrálie, Hongkong, Japonsko, Kanada, Singapur, Jižní Korea, USA, Spojené arabské emiráty a ve francouzských zámořských regionech.

Více bezpečnosti pro prodejce a kupující

Na Chrono24 prodáváte vždy prostřednictvím našeho svěřeneckého servisu. Tak Vám poskytujeme bezpečný způsob platby, kterým můžete Vaše zboží bez starostí nabídnout – také do zahraničí.

Takhle to funguje

Ve 4 krocích k úspěšnému prodeji

Prodáváte své zboží závazně na Chrono24

Prodáváte své zboží závazně na Chrono24

Kupující zaplatí kupní cenu na bezpečný svěřenecký účet

Kupující zaplatí kupní cenu na bezpečný svěřenecký účet

Zboží odešlete pojištěné kupujícímu

Zboží odešlete pojištěné kupujícímu

Vaše peníze obdržíte přímo na Váš účet, jakmile zboží bezpečně dorazí

Vaše peníze obdržíte přímo na Váš účet, jakmile zboží bezpečně dorazí

Zjistěte více o prodeji na Chrono24

Jak funguje svěřenecký servis?

Jak dostanu peníze z prodeje?

Jak bezpečně odešlu své hodinky?

Co se stane v případě problémů?

Co je to svěřenecký servis na Chrono24?
Svěřenecký servis na Chrono24 nabízí jak prodejcům tak i kupujícím větší bezpečí při koupi hodinek: Když kupující poukáže peníze na svěřenecký účet, zůstanou tam peníze bezpečně v úschově, dokud kupující neobdrží objednané zboží.

Platbu zpravidla uvolníme do 7 pracovních dnů od potvrzení doručení zboží kupujícím. Platbu může uvolnit sám kupující také dříve.

Kromě toho Vám můžeme poskytnout při platbě prostřednictvím svěřeneckého servisu lepší podporu, kdyby něco nešlo podle plánu. 
Které platební metody mohu nabízet, když jsem našel/a kupujícího?
Kupující obvykle zaplatí přes svěřenský servis na Chrono24. To znamená, že po objednání zaplatí kupní cenu na bezpečný svěřenský účet. Vy poté zašlete hodinky kupujícímu a vyplacenou kupní cenu obdržíte, jakmile kupující bezpečně obdržel hodinky.

V jednotlivých případech může dojít k tomu, že kupující nebo prodejce svěřenský servis ve své zemi nemůže použít. V takovém případě zaplatí kupující přímo Vám. Za tímto účelem si můžete vybrat platební metodu dle vlastního výběru, např. bankovní převod nebo PayPal. Chrono24 potom předá Vaše platební údaje kupujícímu.

Další informace o svěřenském servisu na naleznete zde.

Máte samozřejmě také možnost předat zboží kupujícímu osobně. Doporučujeme Vám, abyste si k tomu zvolili chráněné nebo hlídané místo – např. klenotnictví. Také v tomto případě si můžete vybrat svěřenský servis jako bezpečnou platební metodu. Vezměte prosím na vědomí také naše bezpečnostní pokyny.
Kdy je provize za prodej splatná?
Jestliže použijete pro svůj inzerát svěřenský servis, provizi přímo zadržíme při vyplacení prodejní ceny na Váš účet.

Jestliže Váš kupující zaplatí přímo Vám, provizi za prodej Vám vyfakturujeme. Fakturovanou částku prosím uhraďte do 14 dnů.

Zjistit více
Jakou bezpečnost nabízí svěřenecký servis pro prodejce? 
Bezpečnost při prodeji hodinek je pro nás velmi důležitá! S důvěrnickým servisem nedáte pokusům o podvod šanci a máte jistotu, že kupní cena dojde na Váš účet.

Bezpečná platba
Kupující zaplatí peníze na svěřenecký účet. Vy odešlete zboží teprve tehdy, když na něj platba dojde. Jakmile dojde zboží ke kupujícímu, může pro Vás zařídit vyplacení. Nemějte ale strach – pokud to kupující neudělá, vyplatíme Vám Vaše peníze zpravidla do 7 pracovních dnů od doručení.

Ochrana osobních údajů
Při platbě prostřednictvím svěřeneckého servisu nepředáváte kupujícímu žádné osobní údaje. Tak zůstanou Vaše osobní údaje kdykoliv v bezpečí.

Podpora Chrono24, když něco neběží podle plánu
Pokud se někdy vyskytnou problémy, rádi Vám poradíme a pomůžeme překonat jakékoliv jazykové bariéry mezi Vámi a kupujícím.
Kdy dostanu své peníze?
Jakmile dojde zboží ke kupujícímu, může odsouhlasit, aby Vám byla vyplacena kupní cena. Nemějte ale strach – pokud to kupující neudělá, vyplatíme Vám Vaše peníze zpravidla do 7 pracovních dnů od doručení. Vezměte prosím na vědomí, že to může trvat až 3 pracovní dny, než jsou peníze připsány na Váš účet.
Jak jako soukromý prodejce bezpečně odešlu své hodinky?
Aby příjemce bezpečně obdržel Vaše hodinky, dodržujte prosím následující body:

  • Obal: Vyberte stabilní zásilkový karton vhodné velikosti a použijte dostatek obalového materiálu.
  • Adresa příjemce: Nechte si předem od svého kupujícího potvrdit dodací adresu. Dbejte na to, aby byla na zásilkovém kartonu dobře čitelná.
  • Pojištění: Ještě před odesláním se informujte o pojištění zásilky. Toto pojištění musí bezpodmínečně platit také pro cenné předměty, jako jsou hodinky, a musí krýt jejich celou hodnotu proti poškození a ztrátě.
  • Sledování zásilky: Vyberte způsob zaslání se sledováním zásilky. Po odeslání sdělte kupujícímu ID pro sledování zásilky, aby mohl zásilku sledovat.
Jak mne Chrono24 podpoří v případě problémů?
Pokud se někdy vyskytnou problémy, rádi Vám poradíme a pomůžeme překonat jakékoliv jazykové bariéry mezi Vámi a kupujícím. Řešení se vždy najde se souhlasem obou stran. Pokud bude prodej stornován, kupní cenu nikdy nevrátíme bez souhlasu prodejce.
Kdy obdržím dobropis za stornovaný prodej?
Jakmile Váš prodej úspěšně stornujeme, vrátíme Vám provizi z prodeje. Pokud jste již tuto zaplatili, vrátíme Vám ji nejpozději 7 dnů od storna prodeje. Vezměte prosím na vědomí, že to u převodu může trvat až 3 pracovní dny, než jsou peníze připsány na Váš účet.