PřihlásitPřihlásit

Bezpecnostní upozornení

Important Message Výslovně Vás upozorňujeme na to, že identitu prodávajících, obzvláště pak soukromých zájemců, nemůžeme zkontrolovat dokonale. V poslední době došlo bohužel k pokusům o podvod ze strany neseriózních prodávajících nebo zájemců. Dbejte proto prosím následujících bezpečnostních upozornění:

Všeobecná upozornění


  • Nikdy neposílejte peníze neznámému prodejci prostřednictvím servisní služby zajišťující převod peněz. Nikdy neplaťte za hodinky prostřednictvím Western Union.
  • Vždy zkontrolujte údaje prodejce. Telefonní číslo, adresu nebo zprávy o zkušenostech jiných zákazníků můžete často zkontrolovat na internetu. Kromě toho můžete prodejce požádat, aby poskytl k hodinkám další informace, fotografie a dokumenty.
  • Koupi můžete realizovat také osobně a předání provést na bezpečném místě. Doporučujeme Vám, abyste si k tomu zvolili chráněné nebo hlídané místo - např. klenotnictví.
  • Při komunikaci s prodejcem přes náš systém Vaši soukromou e-mailovou adresu nesdělujeme. Chráníme Vás tak před lidmi, kteří chtějí naši platformu zneužít za účelem phishingu nebo s cílem jiných podvodných aktivit.
  • Jestliže se Vám bude zdát některá nabídka podezřelá, ozvěte se našemu týmu podpory Chrono24 telefonicky (+49 721 96693-900) nebo e-mailem (support@chrono24.com). Podezřelá nabídka se vyznačuje např. tím, že jsou hodinky nabízeny značně pod jejich tržní cenou.

Důvěrnický servis


  • Přesně si zkontrolujte, zda jsou navrhované stránky nebo smlouvy pro důvěrnický servis seriózní. Podvodníci často používají zfalšované internetové stránky. Měli byste také zkontrolovat pravost podkladů renomovaných podniků jako Ernst & Young, DHL nebo TNT.
  • Jestliže pro realizaci obchodu využijete důvěrnický servis, obstarejte si všechny informace přímo u důvěrnického servisu. Nespoléhejte se na e-maily, které Vám přepošle prodejce.

Trusted Checkout


  • Již nyní můžete nakupovat na stránkách Chrono24 jednoduše a bezpečně prostřednictvím servisu Trusted Checkout. Jak to přesně funguje, to Vám vysvětlíme zde.
  • Abyste předešli zneužití u Trusted Checkout, zkontrolujte prosím před zaplacením relevantní data v sekci myChrono24. Tam můžete postupy přesně sledovat a nahlížet do všech důležitých údajů. Pokud obdržíte neobvyklé nebo podezřelé e-maily, neprodleně se s námi spojte.

Všeobecná upozornění


  • Před odesláním zboží vždy zkontrolujte došlou platbu ve Vašem účtu (nezáleží na tom, zda v bance, na PayPalu atd.) tak, že se přihlásíte do Vašeho vlastního účtu, nebo podle výpisu z účtu. Nespoléhejte se na e-maily, které Vám přepošle kupující nebo na údajné potvrzující e-maily.
  • K zájemcům, kteří Vám nabídnou více než požadovanou kupní cenu, je třeba přistupovat s opatrností.
  • Nespoléhejte se na dopisy cizích bankovních institucí, které Vás vyzývají k odeslání zboží. Došlou platbu vždy zkontrolujte ve Vašem vlastním účtu.
  • Opatrnost u zájemců, kteří Vás kontaktují prostřednictvím SMS. Falšovanými e-maily PayPalu nebo peněžních institucí, jako např. Royal Bank, budete vyzváni k neoprávněnému vrácení platby. Došlou platbu vždy zkontrolujte ve Vašem vlastním účtu.
  • Koupi můžete realizovat také osobně a předání provést na bezpečném místě. Doporučujeme Vám, abyste si k tomu zvolili chráněné nebo hlídané místo - např. klenotnictví.
  • Při komunikaci s kupujícím přes náš systém Vaši e-mailovou adresu nesdělujeme. Chráníme Vás tak před lidmi, kteří chtějí náš systém zneužít za účelem phishingu nebo s cílem jiných podvodných aktivit.

Důvěrnický servis


  • Přesně si zkontrolujte, zda jsou navrhované stránky nebo smlouvy pro důvěrnický servis seriózní. Podvodníci často používají zfalšované internetové stránky. Měli byste také zkontrolovat pravost podkladů renomovaných podniků jako Ernst & Young, DHL nebo TNT.
  • Jestliže pro realizaci obchodu využijete důvěrnický servis, obstarejte si všechny informace přímo u důvěrnického servisu. Nespoléhejte se na e-maily, které Vám přepošle kupující.

PayPal


  • Jestliže jste dohodli s kupujícím platbu metodou PayPal, před odesláním zboží vždy zkontrolujte došlou platbu ve Vašem účtu na PayPalu. Přitom se spoléhejte pouze na Váš vlastní online výpis a ne na údajné potvrzující e-maily PayPalu.

Platba předem / bankovní převod


  • Jestliže jste dohodli s kupujícím platbu převodem, před odesláním zboží vždy zkontrolujte došlou platbu ve Vašem účtu. Přitom se spoléhejte pouze na informace Vaší vlastní banky a ne na údajné potvrzující e-maily.
  • Nespoléhejte se na dopisy cizích bankovních institucí, které Vás vyzývají k odeslání zboží. Došlou platbu vždy zkontrolujte ve Vašem vlastním účtu.

Platba šekem


  • Buďte opatrní u šeků ze zahraničí. Peníze budou nejprve připsány na Váš účet pouze s výhradou. Částku již sice uvidíte na Vašem výpisu z účtu - když bude ale šek později „umístěn“, banka peníze opět stáhne.

Trusted Checkout


  • Při realizaci koupě prostřednictvím Trusted Checkout Vám e-mailem nikdy nesdělíme dodací adresu kupujícího. Tu najdete výhradně v sekci obchodníka. Tam můžete postupy přesně sledovat a nahlížet do všech důležitých údajů. Pokud obdržíte neobvyklé nebo podezřelé e-maily, neprodleně se s námi spojte.